t5 / t7 suite, van engels naar nederlands

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: t5 / t7 suite, van engels naar nederlands

Bericht door blue city » vr 30 nov, 2012 15:42

:D

Stel: Je hebt een goede vertaling
Stel: Je hebt een auto waar je je op kunt uitleven
Stel: Het maakt niet uit of die auto naar de Gallemiezen gaat.
Stel: Dat er een Forummer is die even aan de andere kant van de grens is geweest, en daar heeft rondgeneusd.
Stel:Dat er in DE met versies wordt gewerkt in het Duits.
Dan snap ik niet waar jullie je druk over maken. Als we Columbus niet gehad hadden dachten we misschien nog steeds dat de aarde een Pannekoek is, en hadden we nu de US of A niet ook niet gehad. Hadden we Saab nog wel gehad bij gebrek aan GM :shock:

:O:

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » vr 30 nov, 2012 20:49

A. Het is een bekende misconceptie dat men tijdens Columbus nog dacht dat de wereld plat was... zie bijv. http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth" onclick="window.open(this.href);return false;
...The misconception that educated Europeans at the time of Columbus believed in a flat Earth, and that his voyages refuted that belief, has been referred to as the "Myth of the Flat Earth". In 1945, it was listed by the Historical Association (of Britain) as the second of 20 in a pamphlet on common errors in history....
Ohhh... anders even door google translate gooien... Jammer....

B. "stel" vertaalt hier als "assume" in het engels, niet? Ken je deze? "to assume" makes an "ass of u and me". Nog meer van zulke rijtjes?

C. Kan dit topic uit "Turbo & Tuning" verwijderd worden? Dit heeft hier toch echt niets te zoeken. Als Jeroen nu een vraag had over een parameter binnen Trionic, of de nederlandse vertaling daarvan... maar nee... Het gaat hier over het vertalen van een text! Nog daargelaten wat voor goeds dit hem (en anderen) zal doen...

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » vr 30 nov, 2012 21:25

:D

Nee beste EVO Stel als in suppose. Tenminste dat geeft google in mijn zinnen aan.
En waarom verwijderen, graag een toelichting zonder al te persoonlijk te worden. Is tuning alleen aan "deskundigen" voorbehouden?
(edit) assume vertaald door google -- aannemen. Ik zal wel een hele domme versie van Google hebben. Mijn kastje draait nog op XP
:O:

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » vr 30 nov, 2012 21:27

Turbo & Tuning
voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Zou zeggen dat dit topic alle recht heeft hier te verblijven.

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » vr 30 nov, 2012 22:03

Dit zal het laatste zijn wat ik hieraan bijdraag...

Mijnsinziens gaat het "Turbo & Tuning" sub-forum over... turbo's en tuning... Ik denk dan aan vermogen gerelateerde en optisch gerelateerde tuning.

Deze thread gaat echter over het vetalen van een text, en dus niet over de inhoud van deze. Lijkt het mij dus gepast deze conversatie ergens anders te houden. Bijvoorbeeld in "Saab algemeen", "De Saabforum koffietafel" of misschien zelfs... durf ik het te zeggen? het "Handleidingen" topic?

Ik ben ook ergens begonnen met leren over EFI en Trionic. Ben ook bijna altijd bereid mensen te helpen en kennis te delen (is zelfs mijn werk....). Ook Jeroen zal dat kunnen beamen. Maar je komt gewoon verder als je treads in de juiste sub-fora start...

Klaar... succes ermee!

inactief
Geregistreerd lid

t5 / t7 suite, van engels naar nederlands

Bericht door inactief » za 01 dec, 2012 1:44

Ook jeroen zal dat kunnen beamen wil dus zeggen dat evo al jeroen (telefonische) bijstand heeft verleend.

Evo heb ik nog maar weinig op voutjes kunnen betrappen. Geniet van zo iemand ipv hem te bekritiseren. Evo deelt héél veel en nuttige info! Jammer dat niet iedereen die kan waarderen omdat de basis (nog) ontbreekt om die info te kunnen begrijpen.

Evo, pluim in je ....!

jeroengsi
Geregistreerd lid

Bericht door jeroengsi » za 01 dec, 2012 9:29

evo staat mij altijd netjes te woord aan de tel mijn dank daar ook voor
als ik vragen ergens over heb worden die netjes beantwoord
ik wil me graag hier zelf ook wat verder in verdiepen
ik heb zelf een test auto staan waar ik mee aan de gang ga
we gaan vandaag eens even lekker aan de gang en kijken wat we kunnen
ik leer graag dingen en ook zo dat programma
we gaan e uit kommen daar ben ik zeker van