Momenteel heb ik een sportkat gemonteerd. Wellicht dat deze in de toekomst vervangen wordt door een racekat. Na wat zoeken heb ik een goed betaalbare Magnaflow racekat gevonden!
klik
Op het forum en op google vind ik slechts een paar ervaringen van Saabs met Magnaflow, en dan nog niet eens zo zeer met de katalysors, en al helemaal niet i.c.m. met de Nederlandse APK. Iemand ervaringen hiermee? Ik ben reuze benieuwd!
Het klinkt namelijk als een prima en goedkope oplossing.
Montage zal voor een garage ook niet zo moeilijk zijn vermoed ik? Huidige eruit, nieuwe eronder lassen, kan nooit veel arbeid zijn toch?
Magnaflow racekat - APK
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Magnaflow racekat - APK
In de VS zijn ze wel enthousiast over het merk Magna Flow, zie je hier bijna nooit.
Op youtube staan wel Saab's uit de VS met een dikke knorrende Magna Flow uitlaat
Kun je voorlopig mee vooruit want die is goed voor maximaal een 6,2 liter V8
Op youtube staan wel Saab's uit de VS met een dikke knorrende Magna Flow uitlaat
Kun je voorlopig mee vooruit want die is goed voor maximaal een 6,2 liter V8
-
AlexJ
- Donateur

Ja, dat had ik gezien, maar wat betekent die 6.2l nu echt... en dan ook nog eens in relatie tot onze eigen APK! (dat is de vraag)
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Heeft niets met onze APK te maken, wil gewoon zeggen dat hij de uitlaatgassen van een 6,2 liter V8 (maximaal) zou kunnen verhapstukken.
Staat er bij dat er geen EU "toelating" is dus een Duitser zou er mee naar de TUV of de Dekra moeten om hem "bij te schrijven".
Is de vraag of ze daar in Nederland moeilijk over gaan doen, als je de vereiste waarden van je uitlaatgassen haalt.
Staat er bij dat er geen EU "toelating" is dus een Duitser zou er mee naar de TUV of de Dekra moeten om hem "bij te schrijven".
Is de vraag of ze daar in Nederland moeilijk over gaan doen, als je de vereiste waarden van je uitlaatgassen haalt.