Na een aantal heerlijke duizenden km op e85 ben ik toch gezwicht voor de lage literprijs van LPG. Op dit moment heb ik een vloeiende heerlijke biosoftware van Gijs erin zitten, echter is mijn vraag of ik nu een einde moet brengen aan de mogelijkheid om op e85 te kunnen rijden.
Millerman vertelde mij dat hij zonder problemen op zijn biopower software rijdt en zolang hij ervoor zorgt dat er geen e85 meer in de tank zit voordat hij overschakelt op LPG dat alles prima functioneert. Echter vertelde hij ook dat anderen wel problemen hebben ervaren met rare adaptie waarden. Gijs gaf mij ook aan dat biopower software en LPG niet samen gaan. Ik heb hem nog niet gevraagd waarom niet, dus bij deze Gijs
Waar ik vooral naar op zoek ben zijn mensen die dit hebben geprobeerd. Ik heb wel wat oude topics gelezen maar deze wijzen allemaal op problemen bij het overschakelen van e85 (dus een tank met een mix van e85 of alleen e85) naar gas. Ik snap dat dit inderdaad voor problemen zal zorgen mits de gasboer hier niks voor heeft geregeld. Maar zijn er behalve Millerman nog mensen die hiermee rijden zonder of met eventuele problemen?
Lijkt mij namelijk gewoon leuk om op 3 fuels te kunnen rijden en tja... dan neem ik voor lief dat ik, wanneer ik weer op lpg ga rijden eerst het e85 eruit moet moet wassen met euro.