maptune alleen bij tholen?

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: maptune alleen bij tholen?

Bericht door evo » ma 13 feb, 2012 20:08

Yep, usual preflight checks 8)

Echter niet alle locaties van de bogies are known en, zeker in the sun, pas laat een visual van te krijgen (wellicht telaat) :roll:

Gaan wellicht een beetje off-topic hier :mrgreen:

Vers23
Geregistreerd lid

Bericht door Vers23 » ma 13 feb, 2012 21:41

Oh ja, excuus.
And back to 9-3turbo205!

9-3turbo205
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door 9-3turbo205 » ma 13 feb, 2012 22:12

Nette mensen allemaal hier toch. Moest wel even lachen om de conversatie over de onopvallende opvallende donkere busjes.. Nog niet zo lang geleden geflitst in de saab, een van de zeldzame keren dat ik het niet in de gaten heb gehad. Misschien moet ik maar een ecu van een 150 pk versie installeren. :wink:

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » ma 13 feb, 2012 22:47

Daarnaast wemelt het nog van de onopvallende burger auto's en andere dienstkloppers die 24 op 24 uur bezig zijn met hun printrolletjes er door te jagen.
Dus alleen op die sporadische radarvallen letten dat is niet voldoende op bonnen vrij van A naar B te rijden.

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » za 18 feb, 2012 17:24

Ben zojuist even bij Tholen langs geweest, Rien vertelde me dat ze in Lemmer een dealer hebben die voor hun ook Maptun tuning doet. Even belletje naar Tholen voor juiste adres, en je hoeft niet zo ver te rijden...

9-3turbo205
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door 9-3turbo205 » za 18 feb, 2012 22:30

Dank je voor het navragen, zal waarschijnlijk schaap in lemmer zijn, een saab dealer van het eerste uur. Ga tholen binnenkort even bellen hierover. In lemmer kom ik zo af en toe nog wel eens.

Plaats reactie