Hahaha, en nu ben ik echt helemaal de weg kwijt. Wat wordt het advies nu; wel of geen rode DI erop zetten?
Ik rij nu al zo'n 8.000 km met die zwarte en weet niet hoelandg de vorige eigenaar ermee gereden heeft. Ik weet sowieso niet waarom die een zwarte erop gezet heeft. Zal hem eens een mail sturen.
budget tuning
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: budget tuning
Wel erop zetten (inc nieuwe bougies), als ie dan super sloom rijd in verhouding weet je dat de vorige eigenaar daadwerkelijk niet gelogen heeft over de software aanpassing.
Ik gok echter dat wanneer je ook even de bougies mee vervangt er geen verschil is
Ik gok echter dat wanneer je ook even de bougies mee vervangt er geen verschil is
-
Niels83
- Donateur (3x)

Zeg, hoe heb jij dat gedaan? Ik dacht dit gisteren ook even te doen door mijn hele voorkant eraf te halen. Toen ik eenmaal op de naakte intercooler aankwam bedacht ik mij dat het erg veel werk was om het op die manier te doen. Buis 3 van het schema ligt achter de motorfan, heb hem hieronder groen gemaakt. Dus ik denk bijna dat ik hem beter van onderen via een krik kan benaderen? Tips?Rooie Cabrio schreef:@G-Ice. deze zit wel degelijk in een 9-3. Of ze hebben mij een raar model geleverd.
Deze demper is 1 van de dingen die ik er direct uit heb gesloopt.

-
inactief
- Geregistreerd lid
Inderdaad, van onderen en even de zwarte platen / kappen eraf is het makkelijkst.
-
ReinO
- Donateur (2x)

sorry Gijs,
normaal weet jij het veel beter: maar die buis gaat er toch heel makkelijk van bovenaf er uit? hitteschild er ff af lang dop met een knik 7mm
ik kan me het niet goed herinneren omdat we bij mijn coolerwissel de bumper en alles er af hadden.
we gaan het lezen hier
rein
ps ben je topic met de led's kwijt
was ff shoppen gisteren maar schrok nogal van de prijzen van die stomme led's in de bouwmarkten, dus nog ff verder zoeken
normaal weet jij het veel beter: maar die buis gaat er toch heel makkelijk van bovenaf er uit? hitteschild er ff af lang dop met een knik 7mm
ik kan me het niet goed herinneren omdat we bij mijn coolerwissel de bumper en alles er af hadden.
we gaan het lezen hier
rein
ps ben je topic met de led's kwijt
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Rein -- Strike 2! Ik weet dat onze namen erg veel op elkaar lijken... Theo of Gijs, en voor Chinezen is dit natuurlijk precies hetzelfde ... maar toch zijn er verschillen! Zo kan Gijs erg goed tunen en heb ik zitten knutselen met LEDs onder de motorkap.ReinRoel schreef:sorry Gijs,
...
ps ben je topic met de led's kwijtwas ff shoppen gisteren maar schrok nogal van de prijzen van die stomme led's in de bouwmarkten, dus nog ff verder zoeken
Zie DIT topic, en wel deze post. (mocht je vragen/suggesties hebben, dan kan je die beter daar plaatsen, dan blijft dit topic puur over 'budget tuning').
-
VisOpHetDroge
- Geregistreerd lid
Maken we er gewoon Thijs van, voor beiden, gaat het ook niet meer verkeerd. 
[edit]
Of T-ice, beter nog; Ice-T!
[edit]
Of T-ice, beter nog; Ice-T!
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik durf niets meer in dit topic.
maar de led's zitten ondertussen, met een knopje op het zekeringendeksel.
is grappig
bij de autoshop 2 buizen gehaald voor 15 euro, von ik wel ok
(forum restau's rein's T ng)
maar de led's zitten ondertussen, met een knopje op het zekeringendeksel.
is grappig
bij de autoshop 2 buizen gehaald voor 15 euro, von ik wel ok
(forum restau's rein's T ng)