Tuurlijk zal alles nieuw kopen waarschijnlijk beter zijn... wil ik in de B205 kop echter alsnog geharde zittingen...werli schreef:hierse de kalsoi ,gelijk heeft tem
Is een goede pakling echter past deze niet icm met de standaard B204E zuigers en drijfstangen... die ik wilde gaan gebruiken.......
ik persoonlijk ging voor die 205 stalen pakking
Omdat ik er een B205 (T7) inlaatspruitstuk aan wil monteren. Als ik een B204 kop aan een B205 inlaatspruitstuk monteer "kijken" de injectoren niet helemaal de goede kant op. Lopen doet ie wel , hoor, maar niet optimaal... en ook omdat een B205 kop beter"flowt"waarom je hiervoor een 205 kop kiest die de nodige aanpassing nodig heeft is me onduidelijk
Dat klopt, en dat is ook gedaan: inlaatspruitsuk van een B204 en een B205 verzagen en verlassen... Mij teveel werk... En eigenlijk moet je dan ook nog je kop flowen......
er zijn denk ik wel aternatieven om de kop (die sterker is ) van de 204 te behouden en dan met zijn eigen pakking
Bedankt Werner voor de tips.wat betreft het vlakken of terug recht maken van de kop ; op elke kop zijn indicators aangebracht die de max aangeven
een 4tal x vlakken en het is einde kop (ja naargelang hoeveel ze er afhalen ,logisch )
zuigers van een i-tje (deze zijn van een goed merk ) en laten aanpassen voor je projectje lijkt me eerder verstandig
nog eens ; het probleem zal in je aandrijflijn te zoeken zijn
mvg werner
Linksom of rechtsom denk ik inderdaad dat mijn bak vroeger of later in de problemen gaat komen. Ben ik ook al in aan 't duiken. Extra plaat in tweede drum enzo... maar dat aanpassen van die bakken is "not for the faint of harts" zaeg maar... Extra radiator (voor de bak) komt er sowieso al op. Ik wil daar de kleine olieradiator van de 9000 voor nemen. In serie met de verwarming/koeling in de hoofd radiator....
Projectje is wat vertraging op aan 't lopen maar ik hoop er deze week weer mee aan de slag te kunnen