Ik lever dan wel wat pk's in...
BSR en Brandstof
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Re: BSR en Brandstof
Dat is dus bijna 20 cent duurder
-
inactief
- Geregistreerd lid
Baasrijder schreef:Ik lever dan wel wat pk's in...

-
evo
- Donateur (2x)

volle tank 98 oct ... voor 1.48 de liter... gisteren nog
(in Belgie) en anders gaat er E85 in, 1.32 de liter... vorige week nog (bij de Tamoil)...
GEEN 95 oct... pingel, hoge EGT, kapot... maarja, ik rij ook niet echt STG1
GEEN 95 oct... pingel, hoge EGT, kapot... maarja, ik rij ook niet echt STG1
-
Joepsen
- Geregistreerd lid
Je levert niet alleen pk's in maar ook koppel, en dat is vooral waarom ik premium tank. Je hebt gewoon eerder power en de auto loopt lekkerder door z'n versnellingen heen (automaat). Tenminste zo voelt dat. Ik heb niet gemeten dus ik weet het natuurlijk niet zeker.Baasrijder schreef:Dat is dus bijna 20 cent duurder![]()
Ik hoorde al van de pompbediende dat hij verwachtte, binnen een paar maanden, de 1,85 te halen !
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Dus gedoemd tot een leven als treurige langzame calvinist begrijp ik
haha
-
evo
- Donateur (2x)

Kijkende naar landen om ons heen (behalve Belgie...) verwacht ik dat de prijs van E85 nog stukken zal dalen...
Wellicht heeft 't zin om bij tuning ook wat meer naar BioPower opties te kijken
Ik zit eraan te denken om mijn 9-3 welke nu een benzine/lpg combo is om te tunen naar E85/lpg combo. Met een gecombineerde actieradius (bij rustig rijden...) van meer dan 1000km moet ik toch altijd wel een E85 en/of lpg pomp kunnen vinden...
Wellicht heeft 't zin om bij tuning ook wat meer naar BioPower opties te kijken
Ik zit eraan te denken om mijn 9-3 welke nu een benzine/lpg combo is om te tunen naar E85/lpg combo. Met een gecombineerde actieradius (bij rustig rijden...) van meer dan 1000km moet ik toch altijd wel een E85 en/of lpg pomp kunnen vinden...