Zou het niet zinnig zijn om nu al reeds een balletje op te gooien over een mogelijke nieuwjaarsreceptie?
(Style&Co, de RAI blijft groot zat en is voor mij simpel te behappen)
De SAAB club viert natuurlijk ook het nieuwe jaar (doorgaans in Rheden)
leuk om mede SAABERS te treffen.
nieuwjaarsreceptie?
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: nieuwjaarsreceptie?
Leuk plan. De 'nieuwjaarsborrel' vorig jaar in Wageningen was mij zeer bevallen en was voor mij tot nu toe helaas de enige meeting waarbij ik aanwezig kon zijn. Een locatie in het westen des lands geniet ook mijn voorkeur.
-
Manic
- Lid van verdienste
Er was al een klein gesprekje gaande in het moderators forum. Het wachten is nog op een geschikte locatie (Wageningen gaat niet), wel enigzins centraal gelegen.
Ik ben hier al een beetje aan het kijken, maar ja... dan moet je wel naar Deventer of Apeldoorn komen..... Of er moet iemand anders zijn die zich opwerpt?
Gr,
Dennis
Ik ben hier al een beetje aan het kijken, maar ja... dan moet je wel naar Deventer of Apeldoorn komen..... Of er moet iemand anders zijn die zich opwerpt?
Gr,
Dennis
-
Manic
- Lid van verdienste
Volgens mij in RheNen... goed het scheelt maar 40 km, maar tochverde900 schreef:De SAAB club viert natuurlijk ook het nieuwe jaar (doorgaans in Rheden)
-
verde900
- Donateur

Manic schreef:Volgens mij in RheNen... goed het scheelt maar 40 km, maar tochverde900 schreef:De SAAB club viert natuurlijk ook het nieuwe jaar (doorgaans in Rheden)
maar goed, het maakt mij niet direct uit waar het is.
-
Manic
- Lid van verdienste
Ach ja... zo heb ik chauffeurs die een bepaalde straat in Hasselt (bij Zwolle) niet kunnen vinden in het stratenboek en op het informatiebord.... niet gek als je in Hasselt België moet zijn.....
Greetz,
Dennis
Greetz,
Dennis
-
Griffin-V6
- Geregistreerd lid
MMMMM iets van Utrect, Zoetermeer of lager ? 
-
Manic
- Lid van verdienste
Gezien het feit dat de maand januari al zo'n beetje om is lijkt het me een beetje laat om nog een nieuwjaarsreceptie te doen, we zien elkaar wel op de eerst volgende meeting lijkt me. We slaan gewoon een jaartje over
Bij deze onderwerp gesloten,
Greetz,
Dennis
Bij deze onderwerp gesloten,
Greetz,
Dennis