Historisch weekend Den Helder - Wie gaat?

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
irix
Geregistreerd lid

Historisch weekend Den Helder - Wie gaat?

Bericht door irix » di 31 mei, 2016 11:59

Zijn er mensen die dit jaar met een klassieke Saab naar het historisch weekend in Den Helder gaan?
Ik werk voor de lokale omroep aldaar en we zoeken voor een tv-item naar een deelnemer die gaat meerijden in de rondrit, waarbij wij ook met een cameraploeg mee de auto in kunnen. We zijn benieuwd naar de beleving van zo'n oude Saab en willen daar wat vragen over stellen.
Of je alleen of met z'n 2 rijdt maakt voor ons niet uit.
Sowieso leuk om te zien wat voor Saabs er dit jaar allemaal komen, dus sowieso reageren als je komt ;)

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Historisch weekend Den Helder - Wie gaat?

Bericht door levensnevel » di 31 mei, 2016 12:26

interessant irix,

echter wat cryptisch, iig voor mij :roll:
wellicht dat deze quote
qte..
JUBILEUM HISTORISCH WEEKEND DEN HELDER IN NEDERLANDSE SFEER

Op 25 en 26 juni 2016 wordt de 20e editie van het Historisch Weekend Den Helder georganiseerd. Als speciaal landenthema voor dit jubileum is gekozen voor klassieke personenauto’s, vrachtauto’s, militaire voertuigen, motoren, bromfietsen en veel meer van Nederlands fabrikaat. Historische schepen en voertuigen uit andere landen zijn ook van harte welkom. Eigenaren van klassieke auto’s en schepen kunnen al vanaf 1 januari 2016 inschrijven via de website http://www.historischweekend.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
...unqte
wat duidelijkheid schept.
Alle verdere ins & outs at
http://www.historischweekend.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

terugkomend op de vraagstelling.
Moet helaas forfait geven, ons Saabje is geen classic en tegen die tijd hebben we onze nieuwe woning aan de andere land van het land, lees Limburg, betrokken. Dus zijn we druk met inruimen en inburgeren.

irix
Geregistreerd lid

Bericht door irix » di 31 mei, 2016 12:33

Sorry, omdat er vorig jaar een hele delegatie Saabs was dacht ik dat het wel een bekende naam was op de evenementenkalender.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » di 31 mei, 2016 12:37

Staat me idd vaag iets van bij
Zal dus n.a.w. mijn eigen nozelheid zijn.
Spreek overigens natuurlijk alleen voor mezelf, vandaar het gedeelte
" iig voor mij :roll:

irix
Geregistreerd lid

Bericht door irix » di 31 mei, 2016 12:51

Vorig jaar was het een Zweeds thema, dit jaar Nederlands, dus er zullen wat minder Saabs aanwezig zijn dan vorig jaar, maar ik hoop toch iemand te vinden :D

irix
Geregistreerd lid

Bericht door irix » wo 22 jun, 2016 10:06

Ik doe nog 1 poging, iemand?

Plaats reactie