Volsa Oldtimerdagen op 1 juni en 5 oktober in Enschede

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Arbilen
Geregistreerd lid

Volsa Oldtimerdagen op 1 juni en 5 oktober in Enschede

Bericht door Arbilen » vr 11 apr, 2014 21:11

Dit jaar staan we weer op het grote van Heekplein in Enschede met de Volsa Oldtimerdag. Als Saab en Volvoclub hopen we natuurlijk weer op een groot aandeel Saabs net als vorig jaar waarin de Volsa Oldtimerdag een te gek evenement opleverde. Vanwege het succes heeft de vereniging van centrumondernemers ons gevraagd om op 5 oktober een tweede oldtimerdag te organiseren. Op die datum gaan we er waarschijnlijk een gecombineerd young- en oldtimerevenement van maken.

Afbeelding

Stichting Vrienden van All Care Twente ‘Volsa’ houdt op zondag 1 juni 2014 voor de tweede keer de Volsa oldtimerdag in het centrum van Enschede.

De Oldtimerdag zal starten op het Polaroidterrein bij de Performance Factory waar tevens het Bothovenfestival plaatsvindt. Vanaf het Polaroidterrein wordt een mooie route gereden rondom Enschede en via de Singelrit en een dwars door het centrum van Enschede eindigen op het grote van Heekplein. U kunt uw oldtimer daar mooi tentoonstellen en (u en) uw partner kan genieten van de gezellige koopzondag in Enschede.

Deelname is uitsluitend mogelijk voor oldtimers van vóór 1988

Mocht u belangstelling hebben in deelname aan dit jaarlijkse evenement, dan kunt u zich online aanmelden op de website van http://www.volsa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Evenement informatie
Verzamel- en Startlocatie: Performance Factory Polaroidterrein Hoge Bothofstraat 45, 7514 ZA Enschede
Eindbestemming: H.J. van Heekplein Enschede

Aanvang en verzamelen 09.30 uur
Singelrit en Tourtocht rond Enschede 10.30 uur
Aankomst van Heekplein tussen 12.30 en 13.00 uur
Einde 17.00 uur

Meer informatie en aanmelden op http://www.volsa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mail: volsaweb@gmail.com

Afbeelding

Arbilen
Geregistreerd lid

Re: Volsa Oldtimerdagen op 1 juni en 5 oktober in Enschede

Bericht door Arbilen » wo 21 mei, 2014 23:49

Ik moet toch even om hulp vragen, want de Volsa Oldtimerdag op 1 juni kent wat mij betreft teveel Volvo's. Waren in de versie van 2013 de Saabs veruit in de meerderheid, is die andere Zweed nu aan de winnende hand. Dat kan ik toch niet over mijn kant laten gaan :-) Heb je je nog niet aangemeld, dan bij deze het verzoek om dat alsnog te doen. Graag tot 1 juni in Enschede. We maken er weer een mooi feestje van.....

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » do 22 mei, 2014 9:38

Lijkt mij best leuk, maar mijn Saab is van 1990

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » do 22 mei, 2014 9:43

Komen joh! Voor Saabs maken we echt een uitzondering. Gideon was er vorig jaar ook bij met zijn '90 900 Aero. We zijn en blijven een Saab (en Volvo) club :-)

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » do 22 mei, 2014 9:54

Oké, doen we.

Weglin
Geregistreerd lid

Bericht door Weglin » vr 23 mei, 2014 23:10

Zojuist ingeschreven, ben er dus ook bij!

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » vr 23 mei, 2014 23:17

Goed nieuws!

lennarto
Donateur
Donateur

Bericht door lennarto » ma 26 mei, 2014 21:47

Ik ben van de partij 8)

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » di 27 mei, 2014 0:08

Mooi! Welkom Lennart!

Het aantal Saabs neemt nog steeds toe, ik ben blij :-)

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » di 27 mei, 2014 9:11

Wij zijn een weekendje in Losser, waarschijnlijk kom ik zondag langs om te kijken.

Meerijden kan niet: de 9-5 NG is weliswaar een klassieker, maar geen oldtimer :wink: .

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » di 27 mei, 2014 11:34

heb het ff in de groep gegooid, maar als je wilt, rijd lekker mee! De 9-5 NG is immers een meer dan bijzondere verschijning en bovenal een unieke Saab! 's morgens rijden we een route en 's middags is er de showcase van oldtimers. Svp wel aanmelden op http://www.volsa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » wo 28 mei, 2014 8:28

Ik heb het hier (gezin) ook even in de groep gegooid. We zullen niet meerijden met de rit (past ook niet écht, een 9-5 NG tussen die prachtige oude 96's, 99's, 90's en 900's). We komen waarschijnlijk wel 's middags kijken.

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » wo 28 mei, 2014 11:03

Hoe dan ook, van harte welkom! De weersvooruitzichten zijn prima en het aantal deelnemers groeit gestaag :-)

Deze oude TET bus rijdt voorop:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Christiaan94
Donateur
Donateur

Bericht door Christiaan94 » do 29 mei, 2014 16:37

Zo, eventjes aangemeld! Even kijken of het de 96 of de 99 wordt. Zit er een beetje tempo in de toerrit? De 96 kan niet zo tegen "filerijden"..

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » vr 30 mei, 2014 14:04

De toerrit zal niet heel snel gaan. Een oude Tetbus (stadsbus) uit de jaren '60 rijdt voorop en het zal met een matig gangetje rondom de stad gaan. Ik verwacht zelf niet echt filerijden, maar ook niet doorkachelen. Zie maar wat het beste lijkt :-)

Leuk dat je erbij bent! Aantal Saabs heeft nu een mooie omvang (15 stuks). Maar naar verwachting komen er nog wel een paar bij....

Plaats reactie