Brabant Saabborrel

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
MathiasMaessen
Geregistreerd lid

Brabant Saabborrel

Bericht door MathiasMaessen » di 09 apr, 2013 13:02

Beste brabantse Saab-rijders/liefhebbers,
Ik wil eigenlijk gewoon wat forummers in de buurt leren kennen, om wellicht ook wat projecten/dingen samen op te pakken om zo van elkander te kunnen leren/ elkaar te helpen, en het is leuk om af en toe elkaars auto te laten zien of te laten weten aan mensen in de buurt waar je mee bezig bent/ wat je bezighoud.
Daarom zou ik graag een 'Braab-borrel' (ik hou van slechte benamingen :-P+ ) organiseren.
Als ik 10 gegadigden kan vinden, organiseer ik ergens een plekkie waar we een mooi biertje kunnen drinken (in brabant natuurlijk) en elkaars auto kunnen bewonderen. Dan weet je ook een beetje wat je aan mensen uit de buurt hebt, en kun je wat vaker zwaaien op de onderweg. Dit doe ik overigens tegen iedere Saab die ik tegenkom, ook al zit er een oude tang in van 80 :lol: .
Ik hoor wel of er animo is.
Thies :O:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Brabant Saabborrel

Bericht door sb129h » di 09 apr, 2013 13:44

MathiasMaessen
Geregistreerd lid

Bericht door MathiasMaessen » di 09 apr, 2013 13:54

Ohja, excuse me. Dat is wat meer 'Saab-verantwoord' natuurlijk haha, waar zijn m'n manieren? :|
Ben je wel van de partij sb129h? :D
Gr

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » di 09 apr, 2013 14:00

Ligt er helemaal aan waar & wanneer!

MathiasMaessen
Geregistreerd lid

Bericht door MathiasMaessen » di 09 apr, 2013 14:24

Waar woon je ergens?
Je hebt in Oisterwijk Boshuys Hermitage liggen, heeft een grote mooie parkeerplaats en ligt midden in de natuur, maar is toch makkelijk te bereiken met de auto. Het heeft 4 jaar op rij de prijs gewonnen van het mooiste/beste terras in Nederland. Oisterwijk is ook best centraal gelegen in Noord-Brabant..
Is dat wat?

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » di 09 apr, 2013 14:25

viewtopic.php?f=52&t=129920" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan je hier niet naartoe komen?

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » di 09 apr, 2013 15:15

Ja John dat zou kunnen, die grote meetings zijn super (SSC, Wamwas, en binnenkort 10 jaar Saabforum )
Maar ik snap Mathias wel, bij de kleine meetings heb je meer tijd voor elkaar.
Zo heb ik ook jou leren kennen , dat was b.v. op de Wamwas haast onmogelijk geweest.
Nou TS heeft 'n balletje opgegooid of er animo voor is, en zo ja, komt hij met eventuele plaats en datum.
In principe zeg ik ja, maar definitief kan ik pas toezeggen als alles bekend is.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 09 apr, 2013 15:16

KCPerformance zit ook in Oisterwijk, daar heb je meteen een aantal liefhebbers tegelijk te pakken ;)

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 09 apr, 2013 21:21

Prik een locatie en datum en de aanmeldingen volgen vanzelf. Als je met iedereen wil gaan afstemmen over locatie en datum, ben je minstens 2 weken verder voor je iets concreets hebt ;)
We hebben regelmatig etentjes hier in Brabant, dus een drankje vooraf lijkt me prima mogelijk!

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » di 09 apr, 2013 21:26

Prik wat, kom ik wellicht ook nog wel even langs :mrgreen:..

ba(r)tje
Donateur
Donateur

Bericht door ba(r)tje » di 09 apr, 2013 22:22

Geldt ook voor mij :mrgreen:

MathiasMaessen
Geregistreerd lid

Bericht door MathiasMaessen » wo 10 apr, 2013 0:02

Wat tof! Ik zal morgen ff langs kcperformance gaan, om dat even te overleggen/vragen.
Die meeting waar johnb52 het over heeft zou ik werkelijk enorm graag naartoe komen, ook omdat ik kan golfen, dus dat is wel leuk en zou de eerste keer weer zijn dit seizoen.
Echter heb ik 2 dagen daarna mijn eindexamen, en ik moet prioriteiten stellen...
Laat me even nadenken over een geschikte datum, dan overleg ik morgen ff met de mannen van kcperformance wat hun tof/passend lijkt.
Ik kom bij jullie terug.
Thies... OUT! :O:

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » wo 10 apr, 2013 0:40

Een goede raad: NIET overleggen over datum en tijd ....... zelf het voor jou juiste moment en plaats bepalen!! .....

Als het mij uitkomt ben ik er bij ......

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 10 apr, 2013 11:36

Same here. Altijd gezellig, maar lastig om met alle mensen en wensen rekening te houden. Dus plan gewoon een dag en zie wie er komt. Het vergt ook geen investering.
Als het op een fijn tijdstip (zondagmiddag) is kom ik graag. Als het bij een speeltuin is en 't is lekker weer kom ik met mijn kinderen. Regionale mini meets zijn altijd leuk, er was er ene paar jaar geleden een bij de voltage (kartbaan) in Tilburg, hoogstens 10 man, hardstikke leuk om ff te ouwehoeren. Een jaar tevoren was het eens in de drunense en loonse duinen, wat groter, 25 wagens zeker. Ook kei leuk. Alles wat je nodig hebt is een parkeerplaats, misschien een terras, een tijdstip dat mensen normaal gezien kunnen, en lekker weer.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 10 apr, 2013 20:17

Karten is altijd mooi, terrashangen ook, tapas bij de buren van Nelfrikandel ook :D

Plaats reactie