6th SAAB MEETING AC DE MEERN 29 Augustus 2020
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Re: 6th SAAB MEETING AC DE MEERN 29 Augustus 2020 Mededeling pag.3
Ik wil de pret niet bederven maar dit is wel een serieus dingetje van een meeting zonder vergunning bij mij in de buurt.
https://www.rtvoost.nl/nieuws/334031/Po ... -in-Twente
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

super gezellig kerel!
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

Yeah:)Lavali schreef: ↑wo 05 aug, 2020 21:15Gezellig SjoerdDikketrip schreef:Ik kom ook;)
Moet daarna door naar Den Helder, ben ik een klein beetje onderweg:)
Nu kom ik met de 9-5 aero estate
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

Twente;)RonnieW schreef: ↑wo 05 aug, 2020 21:18Ik wil de pret niet bederven maar dit is wel een serieus dingetje van een meeting zonder vergunning bij mij in de buurt.
Johma smeerbakjes meeting.
Bestaande uit honderden auto’s niet merk gebonden.
We hebben 35 aanmeldingen die niet allemaal komen.
Zal wel mee vallen dacht ik zo.
https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/c ... fstand.amp
Als we nou ook nog een beetje afstand houden en onze rommel netjes weg gooien. Hoeven we alleen nog maar rustig te rijden:)
Vergeet je handpompje niet mee te nemen!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Hallo meelezende politie agenten: de enige aanloop die er zal zijn, zijn jullie.
Voelen de eenzame Saabista's zich nog niet helemaal alleen op deze wereld.
Enfin, een ieder weldenkend mens - en dat zijn Saab rijders vooral - kan bij aankomst ter plekke beoordelen of het er verantwoord uit ziet. Uiteindelijk zijn het niet meer dan 3 dozijn geparkeerde auto's bij een AC locatie waar ruimte zat is voor 1,5m afstand en zonder verdere aanloop voor een uurtje informeel bandentrappen in de buitenlucht.
De vergunningscheck voor de veiligheidsregio Utrecht (evenementen buiten locatie) stelt dat je alleen een melding hoeft te doen.
Wil de organisator e.e.a. zeker weten, misschien even het informatie nummer op deze pagina bellen.
Enfin, een ieder weldenkend mens - en dat zijn Saab rijders vooral - kan bij aankomst ter plekke beoordelen of het er verantwoord uit ziet. Uiteindelijk zijn het niet meer dan 3 dozijn geparkeerde auto's bij een AC locatie waar ruimte zat is voor 1,5m afstand en zonder verdere aanloop voor een uurtje informeel bandentrappen in de buitenlucht.
De vergunningscheck voor de veiligheidsregio Utrecht (evenementen buiten locatie) stelt dat je alleen een melding hoeft te doen.
Wil de organisator e.e.a. zeker weten, misschien even het informatie nummer op deze pagina bellen.
-
postma
- Donateur (5x)

Naar mijn mening zal het wel loslopen, het terrein is idd groot genoeg om voldoende afstand te houden.
Het aantal mensen zal nog wel worden bijgesteld, want zo het laat aanzien kunnen de mensen uit België niet komen.
Het aantal mensen zal nog wel worden bijgesteld, want zo het laat aanzien kunnen de mensen uit België niet komen.
-
Lavali
- Donateur

Ik wil toch komen, volgens de experten kleurt enkel Zeeland, noord en zuid Holland oranje, en de Meern ligt volgens mij nog altijd in provincie Utrecht, wat betekend dat ik niet in Quarantaine moet en mij niet moet laten testen.postma schreef:Naar mijn mening zal het wel loslopen, het terrein is idd groot genoeg om voldoende afstand te houden.

Of wil Rutten dat niet hebben?
En als het mooi weer blijft wil ik met (mond)kapje open komen, en eet mee zonder kapje.
-
Christiaan94
- Donateur

Ik moet helaas door gewijzigde plannen het eten laten schieten; maar de meeting zelf ben ik zeker wel bij!
-
Dolphin Grey
- Donateur (7x)

Eens moet de eerste keer zijn, en het lijkt me leuk om eens kennis te maken met andere forummers. Dus hierbij meld ik me ook aan. Ik eet niet mee.
-
Lavali
- Donateur

Gezellig, ontmoeten we elkaar daarDolphin Grey schreef:Eens moet de eerste keer zijn, en het lijkt me leuk om eens kennis te maken met andere forummers. Dus hierbij meld ik me ook aan. Ik eet niet mee.
Nog iets vernomen van de meeting in sept in Meppel?
-
a3426rage
- Geregistreerd lid
Ik ben er ook dit jaar weer bij met de cabrio.
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Ik kom ook even langs, Ik kijk nog even met welke auto. Waarschijnlijk mijn Scarabee Classic Cabrio.
-
postma
- Donateur (5x)

UPDATE
Net de persconferentie gezien en blijkt dat de meeting gewoon door kan gaan, we kunnen buiten nog steeds met een groep samen komen, wel graag de anderhalve meter afstand houden en wellicht de auto’s wat verder uit elkaar zetten, het terrein is er groot genoeg voor.
Nu alleen nog droog weer en kunnen we weer gezellig samen zijn.
Tot de 29e augustus.
Groet,
Ruud.
Net de persconferentie gezien en blijkt dat de meeting gewoon door kan gaan, we kunnen buiten nog steeds met een groep samen komen, wel graag de anderhalve meter afstand houden en wellicht de auto’s wat verder uit elkaar zetten, het terrein is er groot genoeg voor.
Nu alleen nog droog weer en kunnen we weer gezellig samen zijn.
Tot de 29e augustus.
Groet,
Ruud.
-
Hasekura
- Geregistreerd lid
Hopelijk is mijn auto klaar tegen die tijd.
Op dit moment nog bezig met het inbouwen van een nieuw motorblok.
Helaas vertraging opgelopen om dat de keerring in de automaat gescheurd is.
Op dit moment nog bezig met het inbouwen van een nieuw motorblok.
Helaas vertraging opgelopen om dat de keerring in de automaat gescheurd is.
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

Kijk dat is liefde voor je auto, nieuw/ ander motorblok er in!
Ooit komt die fase bij mij ook. Als je weet dat alles goed is. En je wilt geen ander meer.
Tot de sloop ons scheid, in ziekte en voorspoed!
Ooit komt die fase bij mij ook. Als je weet dat alles goed is. En je wilt geen ander meer.
Tot de sloop ons scheid, in ziekte en voorspoed!