Zuid-Holland lente meeting (7 mei) <<Laatste informatie!>>
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Re: Zuid-Holland lente meeting (7 mei) <<Route downloadbaar>
He balen die moet ik missen vanwege t werk

-
Randolph
- Geregistreerd lid
Ik moet helaas afzeggen........ 
-
Barten
- Donateur (12x)

Ik meld me ook graag aan voor de rit, samen met mijn zoon Floris en de 9-3 SC Aero.
We hebben geen navi, dus we proberen ons te redden met de papieren-instructie.
Tot zaterdag. Groet, Hans
We hebben geen navi, dus we proberen ons te redden met de papieren-instructie.
Tot zaterdag. Groet, Hans
-
roland900NG
- Geregistreerd lid
Nu zit ik te kijken op Google naar het adres van Gamma Schiedam en zie tot mijn verbazing dat ze er in Schiedam zelfs 2 Gamma's hebben.
Welke moeten we gaan kiezen? Voor sommige misschien een overbodige vraag maar wij zijn daar helaas niet zo bekend
Welke moeten we gaan kiezen? Voor sommige misschien een overbodige vraag maar wij zijn daar helaas niet zo bekend
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Voor mij helemaal niet overbodig, ben daar zelfs nog nooit geweest.roland900NG schreef:Nu zit ik te kijken op Google naar het adres van Gamma Schiedam en zie tot mijn verbazing dat ze er in Schiedam zelfs 2 Gamma's hebben.
Maar als ik de kaart zo bekijk dan moet het de Gamma Schiedam Noord zijn ('s-Gravelandseweg 363 3125 BJ Schiedam).
Mijn saab had ik nog niet opgegeven het wordt de 900 Aero T16 '84.
-
AlexJ
- Donateur

Mannen, ondanks het mooie weer en een gepoetste Saab moet ik ff kijken hoe/wanneer ik aanhaak.
Sinds een week is de familie weer verder uitgebreid met de volgende zoon, fantastisch natuurlijk
, maar wel een herstellende vrouw (keizersnede) en 3 kids onder de 4 om me druk om te maken.
De rit gaat dus helaas niet door, maar ik hoop of het begin, of het einde ff mee te pakken met de oudste zoon!
Voor iedereen, have fun, fantastische dag voor een rit en bandje trap!
Sinds een week is de familie weer verder uitgebreid met de volgende zoon, fantastisch natuurlijk
De rit gaat dus helaas niet door, maar ik hoop of het begin, of het einde ff mee te pakken met de oudste zoon!
Voor iedereen, have fun, fantastische dag voor een rit en bandje trap!
-
Niels83
- Donateur (3x)

Re: Zuid-Holland lente meeting (7 mei) <<Laatste informatie!
Gefeliciteerd Alex! 
Ik heb zojuist de e-mail eruit gedaan aan iedereen die zijn/haar e-mail adres heeft opgegeven aan mij. Hier een copy-paste daarvan mocht je hem niet ontvangen hebben:
Beste SAAB liefhebber,
Morgen is de Zuid-Holland rit en jij hebt je daarvoor opgegeven. De voorspelde temperaturen zijn super, dus mijn initiële angst door de regen en kou van de afgelopen weken was onterecht. Bijgesloten alle mogelijke routes denkbaar voor iedere navigatie op de markt. Ook twee PDF's, één met de kaart en één met de route op papier.
Downloaden rit
De papieren routebeschrijving
De papieren kaart
Het Garmin routebestand
Het TomTom Routebestand
Het Google Eart type 1 (KML) Routebestand
Het Google Earth type 2 (KMZ) Routebestand
Het Navigon type 1 (RTE) Routebestand
Het Navigon type 2 (Freshroute) Routebestand
Huishoudelijke mededelingen:
Start
De start is vanaf de Gamma Schiedam Noord ('s-Gravelandseweg 363, 3125 BJ Schiedam). Maar als je de route in je navigatiesysteem plaatst en je selecteert de route, dan moet je navigatie als het goed is je naar het startpunt navigeren. We hebben geen afspraak met de Gamma, het is toevallig een grote parkeerplaats in de buurt van de start van onze route. Wij moeten dus niet voor overlast zorgen (dus geen bandjetrap bij de Gamma, dat kan met een cola bij het eindpunt!), het verzoek is daarom om zo ver mogelijk van de ingang van de Gamma te parkeren tot we gaan rijden. Parkeren bij de Gamma daarom binnen het rode vlak indien mogelijk:

Als dat niet kan door drukte bij de Gamma, wijken wij uit naar de overkant van de straat. Als je met je rug naar de ingang van de Gamma zit, dan zie je onderstaande afbeelding. Probeer eerst bij de parkeerplaatsen bij “1” te parkeren en als dat niet kan dan aan de overkant bij “2”:
Op de kaart ziet dat er zo uit:
Wij starten om 11:00 met rijden. Is er iets, waar wij contact over moeten hebben. Dan ben ik in uiterste noodzaak te bellen op: 06-2201 7171. Waarom uiterste noodzaak? Er komen ongeveer 30 SAABs, dus als iedereen mij belt om 10:55 komt het niet goed
Finish
Wij eindigen bij de Platte Reedijk. De eigenaar heeft mij verzekerd dat er voldoende parkeergelegenheid zal zijn. Daar kan je een kopje koffie bestellen of een broodje kroket/gezond etc. Graag per bestelling zelf afrekenen. De ervaring uit de vorige meeting die ik organiseerde was dat er anders altijd kosten over blijven voor de organisator
Iedereen kent het pand die wel eens in de Hoekse Waard komt, vanaf de snelweg zie je groot KOFFIE op het dak staan:

Veiligheid
Ik rijd zelf naar alle waarschijnlijkheid in mijn Odoardogrijze 900 Aero classic coupé. Mocht er wat geks gebeuren, ben ik te herkennen aan mijn 9³ Troll cabrio. Verder is dit mijn blije hoofd als je mij zoekt:

Ik heb geprobeerd een leuke route te maken, ik hoop dat jullie ervan zullen genieten.
Hartelijke SAABgroet,
Niels

Ik heb zojuist de e-mail eruit gedaan aan iedereen die zijn/haar e-mail adres heeft opgegeven aan mij. Hier een copy-paste daarvan mocht je hem niet ontvangen hebben:
Beste SAAB liefhebber,
Morgen is de Zuid-Holland rit en jij hebt je daarvoor opgegeven. De voorspelde temperaturen zijn super, dus mijn initiële angst door de regen en kou van de afgelopen weken was onterecht. Bijgesloten alle mogelijke routes denkbaar voor iedere navigatie op de markt. Ook twee PDF's, één met de kaart en één met de route op papier.
Downloaden rit
De papieren routebeschrijving
De papieren kaart
Het Garmin routebestand
Het TomTom Routebestand
Het Google Eart type 1 (KML) Routebestand
Het Google Earth type 2 (KMZ) Routebestand
Het Navigon type 1 (RTE) Routebestand
Het Navigon type 2 (Freshroute) Routebestand
Huishoudelijke mededelingen:
Start
De start is vanaf de Gamma Schiedam Noord ('s-Gravelandseweg 363, 3125 BJ Schiedam). Maar als je de route in je navigatiesysteem plaatst en je selecteert de route, dan moet je navigatie als het goed is je naar het startpunt navigeren. We hebben geen afspraak met de Gamma, het is toevallig een grote parkeerplaats in de buurt van de start van onze route. Wij moeten dus niet voor overlast zorgen (dus geen bandjetrap bij de Gamma, dat kan met een cola bij het eindpunt!), het verzoek is daarom om zo ver mogelijk van de ingang van de Gamma te parkeren tot we gaan rijden. Parkeren bij de Gamma daarom binnen het rode vlak indien mogelijk:

Als dat niet kan door drukte bij de Gamma, wijken wij uit naar de overkant van de straat. Als je met je rug naar de ingang van de Gamma zit, dan zie je onderstaande afbeelding. Probeer eerst bij de parkeerplaatsen bij “1” te parkeren en als dat niet kan dan aan de overkant bij “2”:
Op de kaart ziet dat er zo uit:
Wij starten om 11:00 met rijden. Is er iets, waar wij contact over moeten hebben. Dan ben ik in uiterste noodzaak te bellen op: 06-2201 7171. Waarom uiterste noodzaak? Er komen ongeveer 30 SAABs, dus als iedereen mij belt om 10:55 komt het niet goed
Finish
Wij eindigen bij de Platte Reedijk. De eigenaar heeft mij verzekerd dat er voldoende parkeergelegenheid zal zijn. Daar kan je een kopje koffie bestellen of een broodje kroket/gezond etc. Graag per bestelling zelf afrekenen. De ervaring uit de vorige meeting die ik organiseerde was dat er anders altijd kosten over blijven voor de organisator

Veiligheid
- Veiligheid voor alles! Rijd niet door rood doordat je probeert bij een groepje te blijven, zorg dat je de navigatie gevuld hebt met de route, of een navigator naast je met een papieren versie die bijgesloten is. Anders rijd je naar het eindpunt de Platte Reedijk waar bandjetrap plaats zal vinden.
- Houd je aan de toegestane snelheden, ik heb geprobeerd alle flitsers te vermijden in de route, maar ook ik ken ze niet allemaal.
- Ook al rijden we als groep, dat zijn wij voor het verkeer niet. Dus niet blind achter je voorganger aanrijden, als er haaientanden bij de rotonde staan, heb je geen voorrang

- Het begin van de route bij Delft is een smalle weg, pas op voor tegenliggers en doe niet gek daar.
- Het begin langs het water bij Delft heeft in mijn herinnering hele gemene drempels. Knal daar niet overheen, tenzij je expliciete haat hebt voor je carter of uitlaat.
Ik rijd zelf naar alle waarschijnlijkheid in mijn Odoardogrijze 900 Aero classic coupé. Mocht er wat geks gebeuren, ben ik te herkennen aan mijn 9³ Troll cabrio. Verder is dit mijn blije hoofd als je mij zoekt:

Ik heb geprobeerd een leuke route te maken, ik hoop dat jullie ervan zullen genieten.
Hartelijke SAABgroet,
Niels
-
AlexJ
- Donateur

Wat een top foto Niels! Goeie mustache 
-
Boef_Arjen
- Geregistreerd lid
Door werkschema-wijziging en wat plotselinge drukte thuis weet ik ff niet hoe ik t moet inpassen morgen (sta zelfs nog op wintersloffen
), dus als ik er ben, ben ik er. En anders niet
Niels, alvast bedankt voor organisatie en hoop die grijze nog een keer te kunnen bewonderen.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Veel plezier vandaag heren (en dames)! Ik verwacht veel foto's! 
-
schuimkraag
- Donateur

Ik kijk straks even langs de aveling(Hoogvliet) hoe jullie voorbij komen en kom even bandje trappen aan t eind
-
Ghanz
- Geregistreerd lid
Kon toch niet komen...
Something came up, U kent 't wel....
Veel plezier daar!
Something came up, U kent 't wel....
Veel plezier daar!
-
AlexJ
- Donateur

Leuk iedereen ff gezien te hebben. En de saabs natuurlijk! Paar prachtige exemplaren zeg!!
Jammer dat ik de rit niet kon meepakken. Een volgende keer. Al is het maar de vraag of het weer dan zo meewerkt.
Zijn er nog foto's gemaakt?
Jammer dat ik de rit niet kon meepakken. Een volgende keer. Al is het maar de vraag of het weer dan zo meewerkt.
Zijn er nog foto's gemaakt?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Jawel, ik heb er een paar gemaakt. In eerste instantie alleen even deze, de rest moet even wachten tot morgen of zo. Ik moet straks naar een bruiloftsfeest.AlexJ schreef: Zijn er nog foto's gemaakt?
Niels, tof dat je dit georganiseerd hebt. Een leuke rit vol afwisseling. Ik had niet verwacht dat je in zo'n klein stukje Nederland zo snel kon overschakelen van Rotterdamse havens en grootindustrie naar Hollandse polderlandschapjes

De organisator in gesprek.
-
jaapvanthoff
- Geregistreerd lid
Mooie rit, mooi buurtje.
Even klagen? mooi weer he, te mooi, en te warm.
Mooi terras en ze haden appel wijn: cider, hummm lekker.
Ons pupje deed het goed, tot op de A16, net na de kil tunnel.
Ze dacht: hoe dichter bij Dord hoe slechter het wordt.
En dat gaat beter met een lege maag: ploep!
Gelukkig hebben we geen leer: dat gaat met kots altijd zo plakken.
Stoffen bekleding; dat absorbeert als een luier matje.
Tot de naajaarsrit!
Even klagen? mooi weer he, te mooi, en te warm.
Mooi terras en ze haden appel wijn: cider, hummm lekker.
Ons pupje deed het goed, tot op de A16, net na de kil tunnel.
Ze dacht: hoe dichter bij Dord hoe slechter het wordt.
En dat gaat beter met een lege maag: ploep!
Gelukkig hebben we geen leer: dat gaat met kots altijd zo plakken.
Stoffen bekleding; dat absorbeert als een luier matje.
Tot de naajaarsrit!