Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
-
schuimkraag
- Donateur

Re: Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
Ben ff uurtje geweest,was leuk wat forumleden te ontmoeten,geen balletje gegeten,was wat hulp thuis nodig...
-
remels75
- Geregistreerd lid
Gezellig, goed weer en open gereden. Meer kun je toch niet wensen 
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Bedankt voor het organiseren, was gezellig. En die beelden: Rotterdamser gaat het inderdaad niet worden

-
hermank
- Donateur (7x)

Goeie meeting ( m'n eerste !!!)
Leuk om met een aantal leden kennis gemaakt te hebben.
Ben zeker onder de indruk van het Deauville mahoniehout van Niels ( Dat zijn pas instaplijsten!!!)
En Max zijn blok. Prachtig om te zien-en naar te luisteren. Jammer genoeg reed ik niet achter je in de Maastunnel.(had ik wel voor omgereden.)

Niels ziet er wat 'bewogen' uit op dit beeld; had mijn iPhone op HDR staan....
Leuk om met een aantal leden kennis gemaakt te hebben.
Ben zeker onder de indruk van het Deauville mahoniehout van Niels ( Dat zijn pas instaplijsten!!!)
En Max zijn blok. Prachtig om te zien-en naar te luisteren. Jammer genoeg reed ik niet achter je in de Maastunnel.(had ik wel voor omgereden.)

Niels ziet er wat 'bewogen' uit op dit beeld; had mijn iPhone op HDR staan....
-
schuimkraag
- Donateur

Super opgebouwd dat blok van Max,top...
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Was gezellig mannen en vrouwen! Die ballentent was wel mooi rotterdams volk haha 
-
Fokko1
- Donateur

Het was gezellig! Weer een aantal forumleden leren kennen.
ps ik vrees alleen dat die zonnebank-ober niet geheel stressvrij de nacht ingaat....

ps ik vrees alleen dat die zonnebank-ober niet geheel stressvrij de nacht ingaat....
-
Niels83
- Donateur (3x)

Vervelend Alex, dacht je inderdaad al even te zien, maar heb je voor ik je gedag kon komen zeggen bij de Ballentent niet meer gezien. Jammer, maar gaat het nu beter met je zoon?AlexJ schreef:Ff onduidelijk hoe het gaat lopen... Zit bij huisartsenpost met oudste zoon
Bedankt allemaal voor de opkomst. Mijn excuses dat de barman van de Ballentent zo lastig deed over per clubje betalen. Maar het was wat mij betreft erg gezellig, goede opkomst, goed weer en goede bal gehakt gegeten in de Rotterdamse haven.
Hier mijn foto's (en één van Joop geloof ik, maar dit stond op mijn telefoon):

-
stefanR
- Donateur (2x)

Heren het was idd weer erg gezellig. En de ballentent was erg leuk was er als rotterdammer zelf nog nooit geweest.