Uitvaart medeforummer
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Uitvaart medeforummer
Beste Funky, ik heb je berichten altijd met plezier gelezen. Naast kennis heb je wat mij betreft ook vaak een dikke dosis humor met ons allen gedeeld, waarvoor dank! Het is een verlies dat het forum nu iets minder Funky wordt... Veel sterkte gewenst in deze laatste fase, ook aan de nabestaanden.
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Wat een naar en hard nieuws Wessel. Moed en sterkte gewenst voor wat gaat komen. Ik zal je funky commentaren missen.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Zondagochtend is Wessel ingeslapen. Hij zal zaterdagmiddag om 14:00u gecremeerd worden in Stadscrematorium, Crematoriumlaan 6 in Groningen. De stoet vertrekt om 12:45u vanaf de kruising Westerhorn/Hoppenkampsweg in Eelde. Opstellen voor de stoet kan het beste aan de stoepzijde van de Hoppenkampsweg. S.v.p. niet in de bocht van de Drift naar de Hoppenkampsweg parkeren.
Wessel hield van bloemen, vrolijke kleuren en droevige kleding is dus zeker geen must. En als je bij de spelen van de muziek niet stil kan blijven staan vind Wessel dat ook helemaal niet erg.
"Groove is in the hart!"
Na de ceremonie rijden we terug naar het vertrekpunt en is er aan de Westerhorn gelegenheid om na te praten en wat te drinken met een hapje erbij. We hopen op mooi weer.
Wil je hem vooraf nog zien en afscheid nemen? Dan graag even contact per PB.
Wessel hield van bloemen, vrolijke kleuren en droevige kleding is dus zeker geen must. En als je bij de spelen van de muziek niet stil kan blijven staan vind Wessel dat ook helemaal niet erg.
"Groove is in the hart!"
Na de ceremonie rijden we terug naar het vertrekpunt en is er aan de Westerhorn gelegenheid om na te praten en wat te drinken met een hapje erbij. We hopen op mooi weer.
Wil je hem vooraf nog zien en afscheid nemen? Dan graag even contact per PB.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Gecondoleerd en sterkte de komende tijd. Ik hoop voor jullie op een mooie opkomst annex steunbetuiging.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Gecondoleerd. En veel sterkte aan jou en je familie Steven.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Gecondoleerd Steven en alle geliefden van Wessel...
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Gecondoleerd met dit veel te verdrietige nieuws Steven. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie als familie de komende tijd steun en warmte bij elkaar vinden!