Saab Festival Trollhättan 2010, verslag vanaf p.12
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Saab Festival Trollhättan (Zweden) 15-18 juli 2010
Ik ben van de partij voor het konvooi met forumer edward. Indien Azul aan het zoeken is naar een overnachting voor grotere groepen sluiten wij ons daar graag met twee man bij aan. Zo niet, dan hoor ik het graag en gaan we zelf op zoek.
Overigens zijn wij van plan de 19e terug te rijden.
Overigens zijn wij van plan de 19e terug te rijden.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Morgen ff verder graven.
Beide campings in Trollhättan zelf hebben geen stugor meer vrij.
Heb wat ideetjes voor in de omgeving.
Let wel dat zodra ik wat beschikbaar heb, dat op volgorde van aanmelding verwerkt wordt.
Details voor betaling gaan naar de bewuste personen. Daar ga ik dan niet meer tussen zitten.
Blijk je dan toch niet te kunnen, dan kijken we of er anderen zijn die het over willen nemen, anders is het jammer.
Voel er weinig voor om straks er bij in te moeten schieten.
Let wel dat zodra ik wat beschikbaar heb, dat op volgorde van aanmelding verwerkt wordt.
Details voor betaling gaan naar de bewuste personen. Daar ga ik dan niet meer tussen zitten.
Blijk je dan toch niet te kunnen, dan kijken we of er anderen zijn die het over willen nemen, anders is het jammer.
-
millerman
- Donateur (3x)

Heb je een indicatie van de kosten? Heb wel zin om mee te rijden die kant op, maar moet even weten of het in de budgetten past.
-
gudmundje
- Donateur

Op de camping in Vänersborg zijn nog hutten beschikbaar. Wel enkel nog zonder eigen douche of wc....
Prijs voor 14-18 juli is 1500 sek voor 2 persoonshut.
Prijs voor 14-18 juli is 1500 sek voor 2 persoonshut.
-
ivaran
- Geregistreerd lid
ik ga gewoon op de stadscamping in Thn camperen, heel gezellig daar en vooral dit jaar vol met Saabs
-
bestway
- Donateur (2x)

je hebt een PB........
aZuL2001 schreef:Morgen ff verder graven.
-
r.wery
- Geregistreerd lid
Ik zal er zijn, maar volg een wat meer ontspannen reisschema dan het geplande konvooi.
Ingeborg en ik rijden dinsdag 13 juli naar Grenaa (Denemarken) en nemen daar de volgende dag om 13.15 uur de Stenaline naar Varberg (aankomst 17.30 uur, 77,- euro). Je kan ook de nachtboot nemen voor 60,- euro.
Vandaar is het nog maar zo'n twee uur naar regio Trollhättan. Die route vind ik veel prettiger dan Puttgarden-Rodby (67,- euro) en vervolgens Helsingborg-Helsingor (?? euro). Daarna lux in een hotelletje buiten.
Ingeborg en ik rijden dinsdag 13 juli naar Grenaa (Denemarken) en nemen daar de volgende dag om 13.15 uur de Stenaline naar Varberg (aankomst 17.30 uur, 77,- euro). Je kan ook de nachtboot nemen voor 60,- euro.
Vandaar is het nog maar zo'n twee uur naar regio Trollhättan. Die route vind ik veel prettiger dan Puttgarden-Rodby (67,- euro) en vervolgens Helsingborg-Helsingor (?? euro). Daarna lux in een hotelletje buiten.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Wij denken er ook over om naar Trollhättan te gaan. Hoe zit het eigenlijk met die (ongenummerde) SSC bordjes die over waren?gudmundje schreef:Ik hoop daar veel SSC rallybordjes tegen te komen
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

Auto's zijn inmiddels gemaakt, maar de overvolle agenda rond die tijd is nog niet opgehelderd. Ik ben druk bezig met mijn werk en ga het weekend 10-12 juli met mijn schoonvader naar LeMans, die het Healey Museum (Holland)raceteam gaat promoten. De week erop is Zweden en een paar dagen erna 23 juli rij ik naar Toscane. Dus.........net wat tijd over zou je zeggen, maar ik noem het errug druk. Ik ben er nog niet helemaal over uit.aZuL2001 schreef: Chef maffe ideeën Ervani is nog aan het twijfelen, Sidney heeft autopech maar is aan het kijken of hij toestemming kan krijgen en een gaatje kan vinden in zijn overvolle agenda.
En zo zullen er vast nog wel meer Saabliefhebbers willen aansluiten.
Wie gaan er mee ?
-
gudmundje
- Donateur

Website is online
http://www.saabfestival.se/english/index_en.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.saabfestival.se/english/index_en.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
"the festival will include a celebration of the 50th anniversary of the Saab 96"
-
ivaran
- Geregistreerd lid
en een leuke foto van mijn 900, mijn tentje en mijn handdoeken http://www.saabfestival.se/info.htmgudmundje schreef:Website is online![]()
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Potverdrie midden in de vakantie maar het lijkt me wel gaaf....... Denk dat ik toch maar een reden moet verzinnen van de partij te zijn. Voor de goede orde vakantie is al geboekt...........
Count me in........
@tenfour: is het convooi van de reis afgesteld op Ike. Laat ff weten met welke auto jij gaat, sta in dubio welke te nemen. Classic of zeer classic.......(50 jarig bestaan 96). Misschien toch maar een haak achter de nieuwere classic
Count me in........
@tenfour: is het convooi van de reis afgesteld op Ike. Laat ff weten met welke auto jij gaat, sta in dubio welke te nemen. Classic of zeer classic.......(50 jarig bestaan 96). Misschien toch maar een haak achter de nieuwere classic
-
Jos99L
- Geregistreerd lid
Sounds good ! Ik ga kijen of ik vrij kan rgelen
-
Melle
- Geregistreerd lid
Zo ben ik ook aan het twijfelen, zal ik gaan of niet...dirk7942 schreef: @tenfour: is het convooi van de reis afgesteld op Ike. Laat ff weten met welke auto jij gaat, sta in dubio welke te nemen. Classic of zeer classic.......(50 jarig bestaan 96). Misschien toch maar een haak achter de nieuwere classic
Zoja, welke auto?
96 v4? of 900 classic of toch de 9-3 aero caab.....