Viggen meeting zondag 7 mei achterhoek
-
Kermit III
- Donateur (2x)

Re: Viggen meeting zondag 7 mei achterhoek
Hallo Klaas,
wil in mijn eentje komen met een 5drs Lightning Blue Viggen. Groeten, Peter
wil in mijn eentje komen met een 5drs Lightning Blue Viggen. Groeten, Peter
-
klaasj
- Donateur (8x)

overzichtslijstje is weer bijgewerkt
-
DV 9-3
- Donateur

-
klaasj
- Donateur (8x)

laatste update in de openingstopic met info over de kosten en deelnemers. Graag even lezen.
-
The King
- Geregistreerd lid
Hallo Klaas,
Wij ( vader met 2 zoons) doen ook graag mee.
Zwarte viggen cabrio
Groet Frank
Wij ( vader met 2 zoons) doen ook graag mee.
Zwarte viggen cabrio
Groet Frank
-
nugterjw
- Geregistreerd lid
Beste Klaas,
Ik heb me al aangemeld met de Viggen cabrio, maar wil nog even doorgeven dat wij met twee personen komen. Tot zondag
Jan Willem
Ik heb me al aangemeld met de Viggen cabrio, maar wil nog even doorgeven dat wij met twee personen komen. Tot zondag
Jan Willem
-
DV 9-3
- Donateur

Beste Viggen genoten,
Morgen is 't zo ver, heel veel zin in! (Hoe 't weer ook wordt!)
Joep97, MVE, Sapphire en ik vertrekken rond 10:00 uit 't Gooi richting Borculo. Uiteraard via de A1.
Iemand zin om onderweg aan te sluiten misschien?

Morgen is 't zo ver, heel veel zin in! (Hoe 't weer ook wordt!)
Joep97, MVE, Sapphire en ik vertrekken rond 10:00 uit 't Gooi richting Borculo. Uiteraard via de A1.
Iemand zin om onderweg aan te sluiten misschien?

-
Viggen2000
- Geregistreerd lid
Ik kom ook met mijn lightning blue Viggen cabriolet.
Deze komt na 19 mei (trouwdag) mogelijk te koop.
Deze komt na 19 mei (trouwdag) mogelijk te koop.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Klaas, ik moet helaas afzeggen voor morgen. Heb nog het hele interieur vervangen maar wilde net een proefritje maken en hij wilde niet starten, brandstofpomp kaduuk. Ik ga het niet meer redden nu die nu nog te vervangen aangezien ik niet wil knippen in de carrosserie.
Ik moet het treffen dus aan me voorbij laten gaan maar wens jullie een hele mooie dag toe.
Ik moet het treffen dus aan me voorbij laten gaan maar wens jullie een hele mooie dag toe.
-
OuweNiek
- Donateur

Jammer Orphy, veel sterkte en graag tot ziens. Groet, Niek[
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja ik baal er ook flink van maar vooral omdat het natuurlijk gewoon deels m’n eigen schuld is. Zit al weken mezelf te pushen om het ding klaar te maken maar uiteraard alles uitstellen tot het laatste moment.
Afgelopen week op een avond het troll interieur eruit gehaald en toen vond ik al dat hij wat moeilijk starte. Gisteravond starte hij helemaal niet meer maar omdat hij nog warm was verdacht ik de bdp. Compleet ander interieur geplaatst en dacht die sensor doe ik morgen nog wel even.
Vandaag erg druk hier op de zaak, met de jongens een pizza gegeten en daarna tot de conclusie komen dat de brandstofpomp de boosdoener is. Niet handig…
Afgelopen week op een avond het troll interieur eruit gehaald en toen vond ik al dat hij wat moeilijk starte. Gisteravond starte hij helemaal niet meer maar omdat hij nog warm was verdacht ik de bdp. Compleet ander interieur geplaatst en dacht die sensor doe ik morgen nog wel even.
Vandaag erg druk hier op de zaak, met de jongens een pizza gegeten en daarna tot de conclusie komen dat de brandstofpomp de boosdoener is. Niet handig…
-
Ewout
- Donateur (5x)

Veel plezier aan iedereen die gaat!
Denk nog even om de twee belangrijkste huisregels:
- blijf met je viggen van elkaars eigendommen af
- ga andermans auto niet af lopen viggen
Denk nog even om de twee belangrijkste huisregels:
- blijf met je viggen van elkaars eigendommen af
- ga andermans auto niet af lopen viggen