IntSaab 2023 (UK, 4 t/m 6 augustus)
-
Pepijn Root
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2023 (UK, 4 t/m 6 augustus)
het wordt mijn eerste keer naar een event met een Saab 96 die zich nog moet bewijzen na dat hij 25 jaar heeft stil gestaan en ik hem weer op de weg heb. weten mensen van een groep dan van nederland gaat rijden? en waar deze verzamelen? ook wil ik weten of er in 1 keer gereden wordt of met tussen camping bij calais of dover. (en natuurlijk welke dag / tijd trein) wij zitten te kijken naar een trein van Irish Ferries van calais naar dover op 3 aug vertrek 12:55.
Zoals ik al zij het is me eerste keer dus als iemand info heeft hoor ik het heel graag.
groet Pepijn (21)
Zoals ik al zij het is me eerste keer dus als iemand info heeft hoor ik het heel graag.
groet Pepijn (21)
-
lennardbijker
- Donateur

Je zou een pre-tour kunnen overwegen. Deze starten pas in Engeland zelf dit jaar, maar zijn altijd erg leuk!
https://intsaab2023.com/index.php/tours/pretours
https://intsaab2023.com/index.php/tours/pretours
-
lennardbijker
- Donateur

Voor de liefhebbers van Top Gear en Clarkson's Farm... de Diddly Sqaut Farm Shop (winkel van Jeremy Clarkson zijn boerderij) zit vlakbij IntSaab2023!
Wij gaan er zeker even langs

Wij gaan er zeker even langs

-
Henk-Jan
- Donateur

Mocht iemand nog interesse hebben aan een pre-tour, wij doen mee aan de Dorset & New Forest pre-tour, beginnende in één week op maandagochtend, georganiseerd door Mark en Carol. De tour lijkt me zeer de moeite waard en het is vooralsnog een bescheiden clubje. Mocht iemand nog interesse hebben, volg de link en meld je aan: https://www.intsaab2023.com/index.php/t ... orset-tour
Als alternatief kan ik ook privé hun email voor de tour doorgeven.
Als alternatief kan ik ook privé hun email voor de tour doorgeven.
-
Henk-Jan
- Donateur

Op weg naar de Intsaab, wie kunnen we tegenkomen van het forum?

-
lennardbijker
- Donateur

-
peterberg
- Donateur (3x)

Vertrekken zo naar Calais met de TX ..
-
DV 9-3
- Donateur

Heel veel plezier allemaal daar!
Ga er helaas niet bij zijn, maar ben des te meer benieuwd naar foto's en verhalen. Keep 'm coming!
Ga er helaas niet bij zijn, maar ben des te meer benieuwd naar foto's en verhalen. Keep 'm coming!
-
SouthWest900
- Geregistreerd lid
Wij gaan ook die kant op met de 900 classic!
-
peterberg
- Donateur (3x)

Na een aantal dagen rond te hebben gereden is de TX meer bruin/grijs dan zwart. Voor degene die ook met een schone auto willen aankomen raad ik aan wat sopspullen mee te nemen of de auto handmatig te wassen bij een jetwash....bv in https://find.shell.com/gb/fuel/12038590 ... ns-southam
Als autopoetser heb ik mijn eigen spulletjes meegenomen en heb bij het huur apartement een tuinslang met water...
Als autopoetser heb ik mijn eigen spulletjes meegenomen en heb bij het huur apartement een tuinslang met water...
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Helaas lukt het me niet om langs te komen. Vrijdag een begrafenis en zaterdag vliegen we naar Frankrijk. Heel zonde want het is bijna om de hoek bij mij. Veel plezier allen!!
-
Henk-Jan
- Donateur

Wij zijn er helaas ook evt. enkel op zondag bij door omstandigheden.
Edit: tóch kunnen we ook een deel van de zaterdag present zijn, enkel 's middags!
Edit: tóch kunnen we ook een deel van de zaterdag present zijn, enkel 's middags!
-
teunis
- Geregistreerd lid
Ben eigenlijk best benieuwd hoe het was bij IntSaab. Er gingen best een paar forummers naartoe.
Lijkt me ook leuk om een keer naar toe te gaan. Over twee jaar Zwitserland?
Lijkt me ook leuk om een keer naar toe te gaan. Over twee jaar Zwitserland?