Ljungbyhed, Skåne

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 08 apr, 2006 20:28

dat inschrijfformulier op de website, moet je dat uitprinten en opsturen naar Zweden ofzo, of wat is de bedoeling?
Is daar geen makkelijkere manier voor?

Wil het een en ander namelijk ff gaan concretiseren.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 14 apr, 2006 0:40

Het inschrijvingsformulier doormailen naar matscarlsson@tele2.se

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 14 apr, 2006 11:24

Kijk, daar heb ik wat aan!!

Dank je wel!

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » vr 14 apr, 2006 11:53

GRIFFIN schreef:Het inschrijvingsformulier doormailen naar matscarlsson@tele2.se
Is dat voldoende? Ik had begrepen dat ze het origineel ivm de verificatie van de handtekening benodigd waren....

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 14 apr, 2006 12:22

Normaal is het idd voorzien dat je het formulier via post opstuurt; maar als je het PDF-formulier afdrukt, invult en ondertekent; opnieuw inscant en dan via mail doorstuurt zullen ze het ook wel aanvaarden.
Het is nogal omslachtig, maar dat hoort denk ik een beetje bij de registratie voor een Int. Meeting. En dan denk ik bv terug aan Denemarken en Duitsland, daar ging dat ook niet altijd vanzelfsprekend.

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » vr 14 apr, 2006 20:09

Ik heb me gisteren aangemeld op de manier zoals GRIFFIN het heeft beschreven. Vandaag een bevestiging voor ontvangst van de inschrijfformulieren van Mats Carlsson (Penningmeester) ontvangen en zojuist het inschrijfgeld via Internetbankieren overgemaakt....

Wat is die digitale wereld toch mooi :D

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 14 apr, 2006 20:09

Wij gaan morgen definitief de knoop doorhakken.

Kortom, morgen gaan we die mail versturen ;)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 25 apr, 2006 22:42

Manic schreef:
GRIFFIN schreef:Het inschrijvingsformulier doormailen naar matscarlsson@tele2.se
Is dat voldoende? Ik had begrepen dat ze het origineel ivm de verificatie van de handtekening benodigd waren....
Is inderdaad mogelijk op deze wijze! Geweldig bedankt!

Ik ben trouwens wel benieuwd welke forummers ik tegen kan komen, wie gaan er definitief?

1) Dennis (Manic, zwarte 900s 16V '92)
2)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 25 apr, 2006 22:44

Ik ben trouwens wel benieuwd welke forummers ik tegen kan komen, wie gaan er definitief?

2) Eelco (taaffert, grijze 900s lpt 5drs '92)

Heb trouwens nog niet de bevestiging per email binnen van de betaling.
Gaan jullie daar trouwens kamperen en hebben jullie dit al gereserveerd?

Groet,

Eelco

9000AERO
Geregistreerd lid

Bericht door 9000AERO » di 25 apr, 2006 22:51

tim, 9000 Aero

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 25 apr, 2006 23:00

taaffert schreef: Heb trouwens nog niet de bevestiging per email binnen van de betaling.
Ik ook niet, bedrag is wel afgeschreven. Heb wel bevestiging gehad dat mijn aanmelding accoord is.
Mijn ervaring van eerdere meetings is, is dat je enkele weken van te voren alle informatie toegestuurd krijgt. Ik neem aan dat wanneer men wel een aanmeldingsformulier, maar geen betaling ontvangt, wel even contact met je op zal nemen. Je zou het even kunnen vragen in het forum

taaffert schreef:Gaan jullie daar trouwens kamperen en hebben jullie dit al gereserveerd?
Wij (mijn goede vriend Edo en ik) gaan kamperen. Is altijd het gezelligste en veel kennissen kamperen ook, dat is toch altijd wel een stukje gezelliger vind ik. Ook wat goedkoper uiteraard.

Reservering heb ik al rond, even een mailtje sturen naar info@activus.se en al je gegevens even melden inclusief het feit dat je wil reserveren voor Intsaab en je krijgt netjes een mailtje terug van Maria met de bevestiging. Camping moet je trouwens ter plekke betalen. Heb er gelijk het ontbijtbuffet bij gereserveerd, net zo makkelijk.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie gaan er definitief?

1) Dennis (Manic, zwarte 900s lpt coupe '92)
3) Tim (9000 Aero)

-

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 25 apr, 2006 23:28

Manic schreef:Mijn ervaring van eerdere meetings is, is dat je enkele weken van te voren alle informatie toegestuurd krijgt. Ik neem aan dat wanneer men wel een aanmeldingsformulier, maar geen betaling ontvangt, wel even contact met je op zal nemen. Je zou het even kunnen vragen in het forum
Dan vertrouw ik daar gewoon op. Ik heb het forum inderdaad al even doorgespit. Erg leuk en Zweeds is eigenlijk helemaal niet zo'n moeilijke taal.

Manic schreef:Is altijd het gezelligste
Reservering heb ik al rond, even een mailtje sturen naar info@activus.se en al je gegevens even melden inclusief het feit dat je wil reserveren voor Intsaab en je krijgt netjes een mailtje terug van Maria met de bevestiging. Camping moet je trouwens ter plekke betalen. Heb er gelijk het ontbijtbuffet bij gereserveerd, net zo makkelijk.
Ga ik morgen ff doen.
Ga ook nog maar even een nieuw tentje kopen, heb er een voor IJsland, maar das weer zo overdreven om die mee te nemen ;)

Groet,

Eelco

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 25 apr, 2006 23:32

ik vind het overdreven om voor elke vakantie een andere tent te kopen 'want stel je voor' :wink: :wink:

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » wo 26 apr, 2006 12:46

Wie gaan er definitief?

3) Frank (FrostRacing, 9-3 SE & 9-3 SS Aero...voorlopig... :wink: )
4)........

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » wo 26 apr, 2006 13:37

3) Frank (FrostRacing, 9-3 SE & 9-3 SS Aero...voorlopig... )
4) Nicolas (Griffin, 900GLE '79)

Plaats reactie