SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door sb129h » ma 08 jun, 2015 17:42

@ Odin: Max is nu ook onderweg heb ik vernomen. Er staan nu nog maar 2 saabs op de camping.
@ Tenfour: proficiat!

RedArrow90
Geregistreerd lid

Bericht door RedArrow90 » ma 08 jun, 2015 17:57

Was mijn eerste Saabfestival maar vond het echt fantastisch. Indrukwekkende tribute aan Erik Carlsson en ook nog wat onderdelen en een originele brochure voor m'n Saab 92 kunnen scoren. En de 900 Turbo Red Arrow heeft zowel heen als terug (enkele reis 1.175 kilometer) beide keren in 1 etappe fantastisch volbracht. Gistermiddag om 16.15 uur weggereden van de stadscamping en vanmorgen om 6.00 uur in Amsterdam.

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » ma 08 jun, 2015 17:59

Iemand nog iets meegekregen van die zogenaamde NEVS-verrassingen?
Ik heb er verder niemand meer over gehoord of iets van gezien.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » ma 08 jun, 2015 18:02

@ tenfour, dank voor de foto's zo te zien heb ik een boel gemist.

Overgens proficiat, om even een vergelijking te trekken met Max Verstappen , is het nieuwe Nederlandse rallytalent al in de maak :mrgreen:

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » ma 08 jun, 2015 18:03

misschien heeft iemand ergens een dooie mus zien liggen en is daar heel blij mee geworden :wink:

karl
Geregistreerd lid

Bericht door karl » ma 08 jun, 2015 18:36

sb129h schreef:Iemand nog iets meegekregen van die zogenaamde NEVS-verrassingen?
Ik heb er verder niemand meer over gehoord of iets van gezien.
Ben ook wel benieuwd wat Nevs gezegd heeft!

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » ma 08 jun, 2015 18:58

Enkele NEVS-medewerkers vertelden dat er komende week mededelingen komen waar zij blij van worden. Wat precies de inhoud daarvan is mochten zij niet zeggen. Een liet los, dat hun toekomst voor de komende tien tot vijftien jaar daarmee verzekerd zou zijn. Wij hebben de mannen niet verder de duimschroeven aangedraaid en wachten hoopvol af.

Geert
Geregistreerd lid

Bericht door Geert » ma 08 jun, 2015 19:50

reiernumans schreef:Zo, na een geniaal en enorm gezellig weekend zitten we aan 't ontbijtbuffet op de boot van Gothenburg naar Frederikshavn. Ik heb er enorm van genoten, over twee jaar maar weer gaan denk ik!
Hoe weet je dat er over 2 jaar iets te doen zal zijn? Werd er iets gecommuniceerd?
IntSaab 2016 zal in Linköping zijn. Zal veel bezoekers trekken omdat het toch eens wat anders zal zijn dan altijd Trollhättan en omdat die naam 'Saab' daar nog veel dieper in de ziel zit. Ook al is het niet primär omwille van de auto's.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » ma 08 jun, 2015 20:11

al enig idee wanneer?

een kennis van me woont er 'in de buurt' (175km west, richting Mariestad), mooie gelegenheid om er langs te gaan. helaas is 175 km net effe te ver om er te logeren/tent op te zetten en heen&weer te rijden.

egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door egberts » ma 08 jun, 2015 20:35

helaas...weer thuis na een vlekkeloze rit terug: dak open en rijden maar. Onderweg nog Fokko1 tegengekomen en natuurlijk ook Thom ....die overigens heen gereden is met één Saab ...en terug met twee Saabs :-) Foto's en video volgens later....Het ritje van Kiel naar Hamburg ging prima ondanks alle wegwerkzaamheden. Voor de liefhebbers van IntSaab2016....de snelweg Kiel-Hamburg blijft een bende tot oktober 2016! Was even wennen om zo weinig Saabs te zien op de weg..Al met al een prachtig lang weekend gehad!!

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » ma 08 jun, 2015 21:02

Ik zit nog lekker in Trollhättan voor mijn tent in het zonnetje
Afbeelding

dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door dpdietvorst » ma 08 jun, 2015 21:27

Dank voor de mooie foto's Tenfour!

Die witte 9-5 met ingebouwde 92 (?)....bizar.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » ma 08 jun, 2015 21:35

qua Nevs-nieuws: recensent Tom Ryner, in het verleden geschreven hebbend voor Saabsunited.com doet er een gooi naar in zijn artikel op Saabtala.com:

http://www.saabtala.com/turkish-delight-and-qoros/" onclick="window.open(this.href);return false;

het is koffiedik kijken maar als je zo die gecamoufleerde auto's op het terrein van Nevs ziet staan moet er toch wel iets broeien...

egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door egberts » ma 08 jun, 2015 21:51

https://picasaweb.google.com/1038969319 ... directlink

al mijn foto's bij elkaar in één map....hoop dat het werkt!

Fokko1
Donateur
Donateur

Bericht door Fokko1 » ma 08 jun, 2015 21:58

maxmink93 schreef:Fokko, hoe smaakt jou bier op het schip? Ook zo ontzettend veel file gehad :/?
Grrrr…boot gemist Kiel-Göteborg!!! :x

Kortom: nadat we door het verwerkingsproces zijn gegaan, selfie hebben gemaakt en vervolgens getankt hebben - zijn we die 800km gaan rijden... :shock: Oh ja, nog wild gekampeerd in Denemarken…. 8)

Afbeelding
Afbeelding
Maarten kijkt nog best tevreden ondanks missen boot... :?
Afbeelding

Plaats reactie