SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
sb129h
- Donateur (2x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
@ Odin: Max is nu ook onderweg heb ik vernomen. Er staan nu nog maar 2 saabs op de camping.
@ Tenfour: proficiat!
@ Tenfour: proficiat!
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Was mijn eerste Saabfestival maar vond het echt fantastisch. Indrukwekkende tribute aan Erik Carlsson en ook nog wat onderdelen en een originele brochure voor m'n Saab 92 kunnen scoren. En de 900 Turbo Red Arrow heeft zowel heen als terug (enkele reis 1.175 kilometer) beide keren in 1 etappe fantastisch volbracht. Gistermiddag om 16.15 uur weggereden van de stadscamping en vanmorgen om 6.00 uur in Amsterdam.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Iemand nog iets meegekregen van die zogenaamde NEVS-verrassingen?
Ik heb er verder niemand meer over gehoord of iets van gezien.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

@ tenfour, dank voor de foto's zo te zien heb ik een boel gemist.
Overgens proficiat, om even een vergelijking te trekken met Max Verstappen , is het nieuwe Nederlandse rallytalent al in de maak
Overgens proficiat, om even een vergelijking te trekken met Max Verstappen , is het nieuwe Nederlandse rallytalent al in de maak
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
misschien heeft iemand ergens een dooie mus zien liggen en is daar heel blij mee geworden 
-
karl
- Geregistreerd lid
Ben ook wel benieuwd wat Nevs gezegd heeft!sb129h schreef:Iemand nog iets meegekregen van die zogenaamde NEVS-verrassingen?
-
shearwater
- In memoriam †
Enkele NEVS-medewerkers vertelden dat er komende week mededelingen komen waar zij blij van worden. Wat precies de inhoud daarvan is mochten zij niet zeggen. Een liet los, dat hun toekomst voor de komende tien tot vijftien jaar daarmee verzekerd zou zijn. Wij hebben de mannen niet verder de duimschroeven aangedraaid en wachten hoopvol af.
-
Geert
- Geregistreerd lid
Hoe weet je dat er over 2 jaar iets te doen zal zijn? Werd er iets gecommuniceerd?reiernumans schreef:Zo, na een geniaal en enorm gezellig weekend zitten we aan 't ontbijtbuffet op de boot van Gothenburg naar Frederikshavn. Ik heb er enorm van genoten, over twee jaar maar weer gaan denk ik!
IntSaab 2016 zal in Linköping zijn. Zal veel bezoekers trekken omdat het toch eens wat anders zal zijn dan altijd Trollhättan en omdat die naam 'Saab' daar nog veel dieper in de ziel zit. Ook al is het niet primär omwille van de auto's.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
al enig idee wanneer?
een kennis van me woont er 'in de buurt' (175km west, richting Mariestad), mooie gelegenheid om er langs te gaan. helaas is 175 km net effe te ver om er te logeren/tent op te zetten en heen&weer te rijden.
een kennis van me woont er 'in de buurt' (175km west, richting Mariestad), mooie gelegenheid om er langs te gaan. helaas is 175 km net effe te ver om er te logeren/tent op te zetten en heen&weer te rijden.
-
egberts
- Donateur (7x)

helaas...weer thuis na een vlekkeloze rit terug: dak open en rijden maar. Onderweg nog Fokko1 tegengekomen en natuurlijk ook Thom ....die overigens heen gereden is met één Saab ...en terug met twee Saabs
Foto's en video volgens later....Het ritje van Kiel naar Hamburg ging prima ondanks alle wegwerkzaamheden. Voor de liefhebbers van IntSaab2016....de snelweg Kiel-Hamburg blijft een bende tot oktober 2016! Was even wennen om zo weinig Saabs te zien op de weg..Al met al een prachtig lang weekend gehad!!
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Ik zit nog lekker in Trollhättan voor mijn tent in het zonnetje

-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Dank voor de mooie foto's Tenfour!
Die witte 9-5 met ingebouwde 92 (?)....bizar.
Die witte 9-5 met ingebouwde 92 (?)....bizar.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
qua Nevs-nieuws: recensent Tom Ryner, in het verleden geschreven hebbend voor Saabsunited.com doet er een gooi naar in zijn artikel op Saabtala.com:
http://www.saabtala.com/turkish-delight-and-qoros/" onclick="window.open(this.href);return false;
het is koffiedik kijken maar als je zo die gecamoufleerde auto's op het terrein van Nevs ziet staan moet er toch wel iets broeien...
http://www.saabtala.com/turkish-delight-and-qoros/" onclick="window.open(this.href);return false;
het is koffiedik kijken maar als je zo die gecamoufleerde auto's op het terrein van Nevs ziet staan moet er toch wel iets broeien...
-
egberts
- Donateur (7x)

https://picasaweb.google.com/1038969319 ... directlink
al mijn foto's bij elkaar in één map....hoop dat het werkt!
al mijn foto's bij elkaar in één map....hoop dat het werkt!
-
Fokko1
- Donateur

Grrrr…boot gemist Kiel-Göteborg!!!maxmink93 schreef:Fokko, hoe smaakt jou bier op het schip? Ook zo ontzettend veel file gehad :/?
Kortom: nadat we door het verwerkingsproces zijn gegaan, selfie hebben gemaakt en vervolgens getankt hebben - zijn we die 800km gaan rijden...
Maarten kijkt nog best tevreden ondanks missen boot...