Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
-
luk
- Geregistreerd lid
Bericht
door luk » za 10 mei, 2014 19:56
Na 1800 uur en na de pannenkoek brak de zon echt door en werd het lekker! Beetje laat, maar niet voor de terugweg! Konden we weer een beetje opdrogen:-)
Leuke dag en veel mede forummers gesproken. Veel gave opties en features gezien, maar jullie hebben de coolste gadget over het hoofd gezien: de Dynometer van Dorien:
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
luk
- Geregistreerd lid
Bericht
door luk » za 10 mei, 2014 19:58
-
shearwater
- In memoriam †
Bericht
door shearwater » za 10 mei, 2014 20:01
Ja, het was een leuke dag ondanks de regen. En een erg mooie rit, vooral het stuk langs de Lek! Goed gedaan heren! En goed gezelschap van Doortje33/Dorien. Op de weg terug nog een beste bak regen gehad. Maar wat liggen die Saabjes toch stabiel op weg.
Wanneer hebben we de volgende meeting?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bericht
door martinphili » za 10 mei, 2014 20:29
We hebben ondanks het weer toch een heerlijke dag gehad. Het bandenschoppen tijdens de meeting hebben we maar kort meegemaakt maar gezien de regen was dat niet zo'n enorm verlies. De toertocht was hartstikke gaaf. De organisatie wordt enorm bedankt hiervoor. Een leuke rit waarbij we vooral genoten hebben van de dijkweggetjes. Kicken om zowel van voren als via de achteruitkijkspiegel de colonne Saabs te zien
Nadat we moesten tanken zijn we de stoet kwijtgeraakt. Nog wel tot Lage Vuursche doorgereden maar toen de weg naar huis opgezocht omdat er ook weer gekookt moest worden voor het nageslacht. Als we een telefoonnummer hadden gehad hadden we dit nog kunnen melden, een lesje voor een volgende keer misschien. Wat mij en m'n liefhebbende echtgenote betreft in elk geval voor herhaling vatbaar.
Nogmaals super bedankt voor het organiseren van dit geheel!!

-
luk
- Geregistreerd lid
Bericht
door luk » za 10 mei, 2014 20:44
martinphili schreef:We hebben ondanks het weer toch een heerlijke dag gehad. Het bandenschoppen tijdens de meeting hebben we maar kort meegemaakt maar gezien de regen was dat niet zo'n enorm verlies. De toertocht was hartstikke gaaf. De organisatie wordt enorm bedankt hiervoor. Een leuke rit waarbij we vooral genoten hebben van de dijkweggetjes. Kicken om zowel van voren als via de achteruitkijkspiegel de colonne Saabs te zien
Nadat we moesten tanken zijn we de stoet kwijtgeraakt. Nog wel tot Lage Vuursche doorgereden maar toen de weg naar huis opgezocht omdat er ook weer gekookt moest worden voor het nageslacht. Als we een telefoonnummer hadden gehad hadden we dit nog kunnen melden, een lesje voor een volgende keer misschien. Wat mij en m'n liefhebbende echtgenote betreft in elk geval voor herhaling vatbaar.
Nogmaals super bedankt voor het organiseren van dit geheel!!
Dank je Martin (en je vrouw natuurlijk) voor je aanwezigheid! Tel nr op de routebeschrijving nemen we zeker mee als tip!
Gr Luk
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bericht
door martinphili » za 10 mei, 2014 21:31
Stom natuurlijk dat we er van tevoren niet aan hebben gedacht. Het kwam pas bij ons op toen we moesten beslissen of we nog naar het eindpunt zouden gaan.
Ook altijd makkelijk om onderweg iets te melden aan de voorganger. Dat er een brug open staat of zo

-
ofr
- In memoriam †
Bericht
door ofr » za 10 mei, 2014 23:22
heren der organisatie ......... HULDE voor deze dag en en optrommelen van bijna 40 saab rijders.
Leuk om de verschillende projecten, uitvoerigen, gadgets en mensen te zien en te (leren) kennen.
speciaal dank voor de mysterie guest met de TECH II.
heerlijk op de terug weg naar Goirle mn Iphone kunnen beluisteren
weer verschillende ideeën ter verfraaiing van mn Cabrio opgedaan.
jammer dat ik de Six10 pedalen heb gemist
hoop een picture te vinden op jullie bijdragen
-
Fokko1
- Donateur

Bericht
door Fokko1 » za 10 mei, 2014 23:26
Hoewel ik pas laat arriveerde en gelukkig wel nog net kon aansluiten voor de prachtige rondrit, heb ik een fantastische dag gehad! Bedankt voor het organiseren en de gezelligheid!
Grtz Fokko
-
postma
- Donateur (5x)

Bericht
door postma » zo 11 mei, 2014 0:31
Wat een leuke reacties allemaal, ik vond het ook fantastisch en ook leuk om samen met Dennis dit te organiseren, alleen jammer van het weer( heb een boze mail gezonden naar het KNMI) maar het mocht de pret niet drukken.
Was ook erg gezellig in het pannenkoeken restaurant en lekker gegeten.
De dinnershow in Hilversum was ook grandioos, alleen het eten viel een beetje tegen( spijt dat ik toch geen pannenkoek gegeten heb)
Ook de aanwezigheid van de "Mistery Guest" met zijn TECH II is in goede aarde gevallen, top.
Ook Fokko1, met zijn samples was veel belangstelling voor, wordt vervolgd.
En niet te vergeten de Saab 94-X was heel apart.
Dit is echt voor herhaling vatbaar, met dan wel beter weer.
Groet,
Ruud
-
fozwart
- Donateur (7x)

Bericht
door fozwart » zo 11 mei, 2014 0:54
Was echt een mooie dag en een speciale hulde voor de organisatoren en de mystery guest is echt op z'n plaats. Ondanks de regen hebben wij volop genoten.

-
Robert1967
- Geregistreerd lid
Bericht
door Robert1967 » zo 11 mei, 2014 7:51
Bedankt heren van de organisatie voor de meeting, ondanks de vele regen toch weer gezellig!! En speciale dank voor de man die het gepingel van mijn gordels via tech 11 heeft uitgezet.

-
ZSR
- Donateur (3x)

Bericht
door ZSR » zo 11 mei, 2014 10:13
Het was een mooie Saab dag en wat een opkomst!
En wat is een beetje regen voor de echte liefhebber?
Lekker Saab gekletst en Fokko bedankt voor het showen van de pre-def-pedaalijzers en inleg. Zag er goed uit!!
Wat heerlijk om met zijn allen in een lange Saab colonne over de dijken te rijden. Super geregeld. Leuk velen weer te spreken.
-
Doortje33
- Geregistreerd lid
Bericht
door Doortje33 » zo 11 mei, 2014 10:50
Wat een gezellige club! Ik zou bijna mijn witte zwaan houden... Maar mag vast ook wel zonder Saab weer eens aanschuiven voor een mooie rit
Was gezellig, Shearwater! En thanks Dennis voor de ultieme trap-de-Saab-cabrio-op-zijn-staart-ervaring!

-
postma
- Donateur (5x)

Bericht
door postma » zo 11 mei, 2014 11:01
En thanks Dennis voor de ultieme trap-de-Saab-cabrio-op-zijn-staart-ervaring!
Had je nog willen waarschuwen

, maar mooi hè.

-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bericht
door martinphili » zo 11 mei, 2014 11:02
Doortje33 schreef:.....Ik zou bijna mijn witte zwaan houden...
Nog één zo'n meeting (en dan nog het liefst met mooi weer) en je doet die 9001 noooooit meer weg