6th SAAB MEETING AC DE MEERN 29 Augustus 2020
-
fozwart
- Donateur (7x)

Re: 6th SAAB MEETING AC DE MEERN 29 Augustus 2020 UPDATE MBT ETEN
Ruud, van harte bedankt. Het was weer geweldig om al die Saabs en hun enthousiaste eigenaren te ontmoeten. Tot volgend jaar maar weer.
-
daniel 9-3
- Donateur

Het was erg leuk. Paar mooie saabs gezien en aardige mensen gesproken. Helaas niet zo lang geweest als ik zou willen.
-
Foll
- Geregistreerd lid
-
guusbouman
- Geregistreerd lid
-
Luud
- Donateur (8x)

Hoi alle, mooie mensen gesproken, mooie auto's gezien. Dank Ruud, Keifijn dat je dit initiatief weer genomen hebt. Volgend jaar weer..... Dank voor het plaatsen van de foto's. Leuk om terug te kijken.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik was er niet, maar bedankt voor de foto’s. Ziet er uit als een geslaagde middag 
-
Ewout
- Donateur (5x)

Wat een mooie auto's allemaal 
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: 6th SAAB MEETING AC DE MEERN 29 Augustus 2020
Selectie hieronder. Meer in mijn Flickr album.
Drie 95 V4tjes. Waar vind je dat tegenwoordig nog.

De elektrische klassieker, Blixten. Klasse!

Drie 95 V4tjes. Waar vind je dat tegenwoordig nog.

De elektrische klassieker, Blixten. Klasse!

-
sterkstromer
- Donateur

Mooie foto's, extra jammer dat ik er niet bij kon zijn! Hopelijk volgend jaar weer!
-
vdLindenMM
- Geregistreerd lid
Voor mij was het de eerste keer, dus laat je je maar verrassen. Die was er ook. met een heerlijk zonnetje onderweg naar de bestemming, veranderde dat in een regenbui.
Volgende keer misschien meer zuidelijker houden?
Leuk om een aantal klassiekers te zien, maar de nieuwe 9-5 vind ik toch nog steeds een schitterende auto. Te laat op de markt en weet niet of Saab het daarmee had gered.
In mijn herinnering heb ik geen enkele andere Estate gezien, of ik was te laat, maar dat verbaasde mij wel een beetje.
Wat ik leuk vond was bij de paar mensen die ik heb gesproken toch wel een mate van relativering. Onze organisator die het "verkeerde" merk vergeleek met de Saab en de verschillen prettig kon relativeren.
Een forumlid die ik nu, na verschillende PB's, waarin hij welwillend steekhoudende adviezen heeft gegeven, persoonlijk kon ontmoeten. En zo erachter kwam dat ook hij een andere hobby heeft die in mijn lijn ligt.
Dat is dus het leuke van dit soort meetings. Dat het niet alleen maar over auto's hoeft te gaan.
Volgende keer misschien meer zuidelijker houden?
Leuk om een aantal klassiekers te zien, maar de nieuwe 9-5 vind ik toch nog steeds een schitterende auto. Te laat op de markt en weet niet of Saab het daarmee had gered.
In mijn herinnering heb ik geen enkele andere Estate gezien, of ik was te laat, maar dat verbaasde mij wel een beetje.
Wat ik leuk vond was bij de paar mensen die ik heb gesproken toch wel een mate van relativering. Onze organisator die het "verkeerde" merk vergeleek met de Saab en de verschillen prettig kon relativeren.
Een forumlid die ik nu, na verschillende PB's, waarin hij welwillend steekhoudende adviezen heeft gegeven, persoonlijk kon ontmoeten. En zo erachter kwam dat ook hij een andere hobby heeft die in mijn lijn ligt.
Dat is dus het leuke van dit soort meetings. Dat het niet alleen maar over auto's hoeft te gaan.
-
postma
- Donateur (5x)

Naast het “verkeerde” merk, stond toch echt een 9-3 estate, zie boven aan pag.9 en het was ook nog eens mijn vorige Saab 
-
Sonab
- Donateur (4x)

Gave foto's, volgende keer ook maar eens proberen van de partij te zijn.
Heerlijk gezicht, zoveel SAAB's bij elkaar!
Heerlijk gezicht, zoveel SAAB's bij elkaar!
-
werli
- Donateur (2x)

heey
ik heb de organisator de kans gegeven om in style aan te komen als passagier in de aero 9-5ng V6, toch bedankte hij daarvoor en is met de Vodde Wagen vertrokken richting de Meern ,constant met men voet op de rem om dat prulletje niet te moeten herlijden tot een poolootje
later in de tijd op de meeting heb ik dan gezien dat zijn eigen auto diende als barkast om een lunch op te stockeren, dus heeft die Vreemde Wagen dan toch eindelijk een doel

mvg werner
ik heb de organisator de kans gegeven om in style aan te komen als passagier in de aero 9-5ng V6, toch bedankte hij daarvoor en is met de Vodde Wagen vertrokken richting de Meern ,constant met men voet op de rem om dat prulletje niet te moeten herlijden tot een poolootje
later in de tijd op de meeting heb ik dan gezien dat zijn eigen auto diende als barkast om een lunch op te stockeren, dus heeft die Vreemde Wagen dan toch eindelijk een doel
mvg werner
-
postma
- Donateur (5x)

werli schreef: ↑ma 31 aug, 2020 15:04heey
later in de tijd op de meeting heb ik dan gezien dat zijn eigen auto diende als barkast om een lunch op te stockeren, dus heeft die Vreemde Wagen dan toch eindelijk een doel![]()
![]()
mvg werner
-
vdLindenMM
- Geregistreerd lid
postma schreef: ↑ma 31 aug, 2020 14:28Naast het “verkeerde” merk, stond toch echt een 9-3 estate, zie boven aan pag.9 en het was ook nog eens mijn vorige Saab![]()