Waterweekend met helikoptervlucht.

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Waterweekend met helikoptervlucht.

Bericht door blue city » wo 23 apr, 2014 16:49

:D

Nu niet direct beginnen te koeren dat het zo ver is (Nait soez'n moar doun). Dit is een ideaal weekend om Oost- Groningen en onze gastvrijheid te leren kennen. Alle aktiviteiten vinden plaats op een paar vierkante km.
http://www.blauwestad.nl/actueel/snorvl ... blauwestad" onclick="window.open(this.href);return false;
In het zelfde weekend kun je genieten van Solarbootraces. Hapje eten bij een Saab liefhebber en Forumlid in het Havenkwartier, evt een helikoptervlucht of snorvliegen.
Mensen met caravan of Camper hebben uitgebreid de mogelijkheid om te overnachten. Bed en Breakfastgangers hebben keus te over.
En als er dan toch een hoop Saabjes komen, maken we er gelijk een minimeet van.
Neem de site even goed door om te zien wat er allemaal te gebeuren staat.
Uiteraard is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen reserveringen, maar tips? Stuur maar PB

:O:

mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Waterweekend met helikoptervlucht.

Bericht door mennoherstel » wo 23 apr, 2014 16:53

Jij woont in Grunin' en je hebt een Frysk gezegde in de aftiteling staan? :roll:

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » wo 23 apr, 2014 16:59

:D

Haha, ik heb last van een niet te genezen tweetaligheid. Frysk en Grunnigs. Ben een geboren Fries, maar volgens mijn vrouw (geboren Winschoter) op tijd gered. We zijn het niet altijd eens :-P+
Waar we het wel over eens zijn dat het hier schitterend wonen en leven is. Rust, Ruimte en natuur.

:O:

mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door mennoherstel » wo 23 apr, 2014 17:09

Afbeelding

Rust, ruimte, natuur...... daar kunnen we het niet anders dan over eens zijn. Ik vraag me alleen af of er genoeg te vreten valt daar :wow:

Mocht je je soms afvragen waar dat ligt, ik heb het even opgezocht:

Afbeelding

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 23 apr, 2014 19:07

Zo ken ik er nog wel een:

Afbeelding

Plaats reactie