Saab 90 eigenaren en fotos gezocht

1985-1987
Plaats reactie
sb90
Geregistreerd lid

Saab 90 eigenaren en fotos gezocht

Bericht door sb90 » ma 28 feb, 2011 17:43

Hallo 90-eigenaren;

Op de achtergrond wordt hard gewerkt aan een vernieuwde website van de (waarschijnlijk) reeds bekende 90-website.

Hiervoor ben ik nog op zoek naar foto`s van jullie 90`s.

Er komt namelijk een categorie met eigenaarnaam (zonder achternaam uiteraard).
Als bezoekers hierop klikken kunnen ze foto`s van de Saab 90 van desbetreffende eigenaar zien.

(Dus wanneer men op "Niels" klikt, ziet men een aantal fotoshoots van mijn 90).

Bij deze dan ook de vraag of het akkoord is om wat fotos van jullie 90`s op onze website te plaatsen, en of jullie eventueel zelf wat foto`s willen/kunnen aanleveren. Kentekens worden uiteraard "bewerkt"!

Ik hoop dat ik enigzins respons mag ontvangen van de huidige 90-bezitters, het worden er steeds minder...!

Niels

evl
Geregistreerd lid

Re: Saab 90 eigenaren en fotos gezocht

Bericht door evl » ma 28 feb, 2011 18:16

binnenkort met nl kenteken:

Afbeelding

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » ma 28 feb, 2011 18:27

Wow, die ziet er echt gaaf uit!!! Ben heel, heel erg benieuwd! Bedankt voor de reactie :)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 28 feb, 2011 18:59

Wanneer de mijne weer up and running is zal ik zeker wat foto's plaatsen. Leuk initiatief!

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » ma 28 feb, 2011 20:20

Bedankt, ik doe m`n best om wat leuks van de website te maken :)

Ik ben benieuwd naar de fotos!!\

ps;
@evl; de foto die je gepost hebt staat inmiddels op de test-website online! Bedankt, hopelijk volgen er meer foto`s!!

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » vr 04 mar, 2011 18:21

Leuk initatief weer, maar hoe wil je de foto's hebben? via email? Uploaden op je site? Ik heb er genoeg van m'n Bossaab. Er zijn zelfs op youtube filmpjes van m'n dagelijkse ritjes te vinden en van de restauratie. Zoek maar op Bossaab op youtube.

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » ma 07 mar, 2011 23:36

peterhelm schreef:Leuk initatief weer, maar hoe wil je de foto's hebben? via email? Uploaden op je site? Ik heb er genoeg van m'n Bossaab. Er zijn zelfs op youtube filmpjes van m'n dagelijkse ritjes te vinden en van de restauratie. Zoek maar op Bossaab op youtube.
Sterker nog;
Je filmpjes staan zowel op de test-website als op de huidige website, al erg lang! Kijk maar eens ;-)

De foto`s mogen per mail, maar ook via de upload op onze website hoor :) (pak even de uploadpagina op http://www.mijnsaab90.nl/test/" onclick="window.open(this.href);return false; als je wil). Laat gerust even weten of het gelukt is!

Ik ben benieuwd..!!!

Niels

Plaats reactie