Hallo 90-eigenaren;
Op de achtergrond wordt hard gewerkt aan een vernieuwde website van de (waarschijnlijk) reeds bekende 90-website.
Hiervoor ben ik nog op zoek naar foto`s van jullie 90`s.
Er komt namelijk een categorie met eigenaarnaam (zonder achternaam uiteraard).
Als bezoekers hierop klikken kunnen ze foto`s van de Saab 90 van desbetreffende eigenaar zien.
(Dus wanneer men op "Niels" klikt, ziet men een aantal fotoshoots van mijn 90).
Bij deze dan ook de vraag of het akkoord is om wat fotos van jullie 90`s op onze website te plaatsen, en of jullie eventueel zelf wat foto`s willen/kunnen aanleveren. Kentekens worden uiteraard "bewerkt"!
Ik hoop dat ik enigzins respons mag ontvangen van de huidige 90-bezitters, het worden er steeds minder...!
Niels
Saab 90 eigenaren en fotos gezocht
-
sb90
- Geregistreerd lid
Re: Saab 90 eigenaren en fotos gezocht
Wow, die ziet er echt gaaf uit!!! Ben heel, heel erg benieuwd! Bedankt voor de reactie 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Wanneer de mijne weer up and running is zal ik zeker wat foto's plaatsen. Leuk initiatief!
-
sb90
- Geregistreerd lid
Bedankt, ik doe m`n best om wat leuks van de website te maken 
Ik ben benieuwd naar de fotos!!\
ps;
@evl; de foto die je gepost hebt staat inmiddels op de test-website online! Bedankt, hopelijk volgen er meer foto`s!!
Ik ben benieuwd naar de fotos!!\
ps;
@evl; de foto die je gepost hebt staat inmiddels op de test-website online! Bedankt, hopelijk volgen er meer foto`s!!
-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Leuk initatief weer, maar hoe wil je de foto's hebben? via email? Uploaden op je site? Ik heb er genoeg van m'n Bossaab. Er zijn zelfs op youtube filmpjes van m'n dagelijkse ritjes te vinden en van de restauratie. Zoek maar op Bossaab op youtube.
-
sb90
- Geregistreerd lid
Sterker nog;peterhelm schreef:Leuk initatief weer, maar hoe wil je de foto's hebben? via email? Uploaden op je site? Ik heb er genoeg van m'n Bossaab. Er zijn zelfs op youtube filmpjes van m'n dagelijkse ritjes te vinden en van de restauratie. Zoek maar op Bossaab op youtube.
Je filmpjes staan zowel op de test-website als op de huidige website, al erg lang! Kijk maar eens
De foto`s mogen per mail, maar ook via de upload op onze website hoor
Ik ben benieuwd..!!!
Niels