Vandaag de APK van de Vinterbil (de 90 uit 1987).
Helemaal o.k., op één ding na (eigenlijk twee): de rubbers van de reactie-armen van de achteras hebben te veel speling.
Er was geen excuus, en het feit dat er een steekproefcontroleur rondliep die er een dagje van leek te maken, maakte dat vervanging noodzakelijk wordt.
Geen groot probleem, zijn al besteld bij Elferink (5, -- per stuk, valt dus behoorlijk mee) en de garage heeft wel op mijn verzoek de bouten en moeren alvast gangbaar gemaakt.
Dat was even een helder moment (ik heb wel eens een week met de bevestinging vlak naast de tank gevochten).
Vinterbil net niet goedgekeurd
-
sb90
- Geregistreerd lid
Re: Vinterbil net niet goedgekeurd
Dat is toch behoorlijk positief nieuws!!!
Ook jou 90 kan er dus weer een jaartje tegenaan!
Ik heb je zojuist even gemaild omtrent mijn 90...
Aandrijfashoes + motortje v/d ruitensproeiervloeistof, en dan kan mijn 90 er ook weer een jaartje tegen
(Tsja, sommige 90`s zullen simpelweg niet uit het straatbeeld verdwijnen, waarin die van jou een uitstekend voorbeeld is/zijn!)
Niels
Ook jou 90 kan er dus weer een jaartje tegenaan!
Ik heb je zojuist even gemaild omtrent mijn 90...
Aandrijfashoes + motortje v/d ruitensproeiervloeistof, en dan kan mijn 90 er ook weer een jaartje tegen
(Tsja, sommige 90`s zullen simpelweg niet uit het straatbeeld verdwijnen, waarin die van jou een uitstekend voorbeeld is/zijn!)
Niels