'K vond nog een aantal foto's:

DIt was de dag dat ik em uit Maastricht naar het hoge noorden bracht...

Nog een foto van de twee gesloopten die in het weiland in Roodeschool in Grunn' staan.
Otto

De blauwe was echt heel mooi! Inderdaad origineel stalen schuifdak met een lucht geleider, ook origineel. Ik heb hem gekocht met een lekke koppakking. Daarna er een jaar probleemloos in gestuurd. Toen verkocht aan een vriendin in Utrecht. (toen is ie gespot) Zij heeft hem na een 3/4 jaar verkocht wegens emigratie. Dom dat ik hem niet terug gekocht heb toenesalet schreef:Otto, fijn dat je ze even hebt opgezocht en op het net gezet.
Ik heb ze meteen in digitale 90-hamster-voorraad gezet.
Die leisteenblauwe was inderdaad erg netjes zeg. En nog een stalen schuifdak ook!
Weet je de km-stand nog, en waarom (en door wie) hij gesloopt is?
en die zwarte en die rose-kwarts in Rodeschool, bedoel je dat die nog steeds daar liggen![]()
Zijn ze nog te redden? Of beyond salvation?

Ik had het niet beter kunnen verwoorden!esalet schreef:(en mensen je ziet: schroom niet, treedt onbeschroomd voorwaarts ook al heb je er één gesloopt, je wordt niet publiekelijk veroordeeld)
Ook niet per pb trouwens.![]()
We willen gewoon een zo compleet mogelijk register en daarmee de groeiende waardering voor dit type verder ondersteunen, that's all.