Pimpen of Plain Jane?

1985-1987

Pimpen of Plain Jane?

Pimpen
18
43%
Plain Jane
24
57%

Totaal aantal stemmen: 42

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Pimpen of Plain Jane?

Bericht door esalet » wo 09 dec, 2009 12:05

Graag uw aller mening.

Wat zal ik doen.

Mijn zomer-90 juist volledig terugbrengen naar zoals ie in 1986 werd afgeleverd, oftewel Plain Jane, geen enkel extra (behalve radioconsole en antenne), of juist periode-correct aankleden met accesoires uit 1986?
En dan vooral de vraag: louvres of niet? Ik vind wel dat het samengaat: of louvres en silverspokes, of niks en standaard velgen.

Oja, bij gepimpt horen ook de windgeleiders op de portierruiten, zie laatste plaatje van de accesoirefolder 1986.

Oja 2: het blijft altijd omkeerbaar, ik vind dat je altijd moet terugkunnen naar plain jane. Dus geen gaten boren e.d.
Spoilertje op achterklep valt af om die reden, want ook dubbelzijdig tape op lak vind ik te riskant.

Plaatjes.

Eerst Plain Jane (denk even de hoofdsteunen achter weg bij de tweede foto)
Afbeelding
Afbeelding

En dan periodecorrect gepimpt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 09 dec, 2009 12:06

Periode correct gepimpt it is... je gaat toch niet voor je lol in zo'n mega kale bak rijden, alleen omdat het fabrieks origineel is? :)

Hup. Dat blauwe leer er weer in, sportstuurtje, silverspokes, louvres, etc 8)

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » wo 09 dec, 2009 12:14

Plane Jane, verpimp die winter-90 maar :wink:
Gezien het hele verhaal achter de familie/zomer 90 zou ik hem zo laten als origineel geleverd.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 09 dec, 2009 12:15

Eens met Tool...

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » wo 09 dec, 2009 12:15

Ik zou hem, in dit geval, aankleden met dealer accessoires die voor de 90 verkrijgbaar waren.
Dus kleine dingetjes zoals mistlampje, velgjes en louvres kan allemaal wel, maar grote zaken zoals leder vind ik dan weer raar op een of andere manier.
Dus bouw een beetje de 90 die je vader gekocht zou hebben mocht hij een leuke aanbieding bij de dealer hebben gehad. :wink:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 09 dec, 2009 12:27

Ik ga ook met Tool mee, mijn 99 is zo als ik hem hebben wil, maar origineel voelt wat beter, en authentieker. mis dan wel weer iets met een hoofdletter t

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » wo 09 dec, 2009 12:33

Dat zoiezo :lol:

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » wo 09 dec, 2009 12:37

Ik zou de winter-90 pimpen als ik u was.
Als orginaliteitsfreak ga je na twee week de zomerbil toch weer terug naar hoe je vader hem had ombouwen. :lol:

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » wo 09 dec, 2009 13:28

Ik sluit me aan bij de massa: periodecorrect pimpen is helemaal goed, maar dan wel op de winter-90 :) Liefst ook een skirtset en verstralers erop!

Mooi contrast krijg je dan als je die naast de kale, originele andere met het familieverhaal zet.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 09 dec, 2009 14:14

Ik zou alleen mezelf pimpen met zo'n kostuum als die meneer uit de folder :badteeth2:.

Ik vind het wel kunnen met die louvres en zeker met die velgen, maar verder zou ik (wat had je anders verwacht?) niet gaan 8) .

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » wo 09 dec, 2009 14:50

Tool schreef:Gezien het hele verhaal achter de familie/zomer 90 zou ik hem zo laten als origineel geleverd.
Wat is, in het kort, het verhaal van de familie/zomer-90 ?

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » wo 09 dec, 2009 14:59

Die eer is aan Etiënne om het familie verhaal uit de doeken te doen :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 09 dec, 2009 15:20

een 90 moet het juist hebben van zijn pure eenvoud, alles wat je toevoegt doet dat teniet

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 09 dec, 2009 15:42

nove mille schreef:
Tool schreef:Gezien het hele verhaal achter de familie/zomer 90 zou ik hem zo laten als origineel geleverd.
Wat is, in het kort, het verhaal van de familie/zomer-90 ?
Even de zoekfunctie gebruiken... denk niet dat ik lieg als ik zeg dat het al tenminste 10x voorbij is gekomen 8)

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » wo 09 dec, 2009 16:28

Okee, gevonden en gelezen !

Thx !

Plaats reactie