APK 90.................
-
peterhelm
- Geregistreerd lid
APK 90.................
De Bossaab is weer zonder problemen door de APK!!
De keurmeester zei: Mankeert niks an. JJIIIIIHAAAAA!!! 
-
esalet
- Donateur (8x)

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Ze is dus nog steeds héél redelijk. Ik zie de 90 graag als een zijesalet schreef:![]()
![]()
Trouwens, dat is die heel redelijke 90 ooit gekocht bij Van de Pol in Utrecht, waar ik onlangs in een heel ander topic (ergens bij gespot of zo) op doelde.
Nou nog ff de nosejob(hij is het waard, of is het een zij?)
Ja die nose job......zucht bedankt voor de poke. Die heb ik meer dan nodig voor deze klus.
-
esalet
- Donateur (8x)

Ja, die poke, was eigenlijk meer bedoeld als een soort wijzen op de neus.
Maar misschien is een klein pokeje ook wel goed (hoewel ik er zelf allergisch voor ben...............)
En heel redelijk wordt steeds meer een eufemisme, zij (zij dus) is erg gezond blijkbaar en ook erg fraai. Ik kan me nog herinneren dat ik in de garage onder de TL lampen op een klapstoel heb zitten genieten van de malachitegroene lak, een soort metalliclichtzilverigvissegroen, heel sjiek met die lichtbruine teddyberenbekleding, de stalen velgen en de kleine roestvrijstalen wieldoppen.
Keep her rolling! (en werk de lak zo plaatselijk mogelijk bij, volgens mij ga je met bijv. overspuiten hele motorkap het originele sfeertje deels eraf halen).
Shit, nou bemoei ik me er wéér mee!
Maar misschien is een klein pokeje ook wel goed (hoewel ik er zelf allergisch voor ben...............)
En heel redelijk wordt steeds meer een eufemisme, zij (zij dus) is erg gezond blijkbaar en ook erg fraai. Ik kan me nog herinneren dat ik in de garage onder de TL lampen op een klapstoel heb zitten genieten van de malachitegroene lak, een soort metalliclichtzilverigvissegroen, heel sjiek met die lichtbruine teddyberenbekleding, de stalen velgen en de kleine roestvrijstalen wieldoppen.
Keep her rolling! (en werk de lak zo plaatselijk mogelijk bij, volgens mij ga je met bijv. overspuiten hele motorkap het originele sfeertje deels eraf halen).
Shit, nou bemoei ik me er wéér mee!
-
peterhelm
- Geregistreerd lid