Winterwegligging 90, maf filmpje

1985-1987
Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Winterwegligging 90, maf filmpje

Bericht door esalet » ma 03 feb, 2014 17:47

Ehhh, tsja, is dit nou een goede reclame of juist niet?
Ik denk van wel, zelfs als je achteloos en als een dolle aan het stuur draait, wil deze 87-er vierbak (zeldzaam zeldzaam) nog niet van de weg.
http://www.youtube.com/watch?v=lq9LX0MPiXs
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 12083
Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: Winterwegligging 90, maf filmpje

Bericht door Ewout » ma 03 feb, 2014 18:58

Volgens mij is dat Theun, die zich met muts en capuchon onherkenbaar waant. :idea: Ik heb hem wel vaker een vrachtwagen zijwaarts zien inhalen. :-P+
b201: 900i my87
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 8837
Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Winterwegligging 90, maf filmpje

Bericht door Steve-O » di 04 feb, 2014 10:53

Mooie testrit. Jammer van de beslagen ramen. Beperkt het zicht voor de kijker thuis een beetje.

Heb jij ook al een anti-slipcursus in Rosmalen gedaan, Etienne? Van harte aan te bevelen!
East of the Sun, West of the Moon

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Winterwegligging 90, maf filmpje

Bericht door esalet » di 04 feb, 2014 11:45

Nee nog niet, is eigenlijk wel een goed plan ja!
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 8837
Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Winterwegligging 90, maf filmpje

Bericht door Steve-O » di 04 feb, 2014 11:50

In jouw geval wel even vragen om de ABS ut te schakelen. Dan heb je er nog meer aan als je in je 90 in een nare situatie verzeild raakt.
East of the Sun, West of the Moon

Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Winterwegligging 90, maf filmpje

Bericht door DavidV » di 04 feb, 2014 21:15

Slurpt zo te zien wel benzine, dat sneeuwschuiven....