Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken
-
sb129h
- Donateur (2x)

- Berichten: 4600
- Lid geworden op: wo 08 dec, 2004 21:48
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
DavidV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 119
- Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken
Uit de historie nog een paar Malachite groene
2x Winterswijk september 2006


1x Buttermere, Lake District augustus 2011

1x
Teignmouth, Devon augustus 2010. Wat een leven.

2x Winterswijk september 2006

1x Buttermere, Lake District augustus 2011
1x

-
esalet
- Donateur (8x)

- Berichten: 5982
- Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken
Davidv, prachtige foto's van een prachtige 90, het blijft schitterend malachitegroen.
en die honden in de pickup, geweldig!
en die honden in de pickup, geweldig!
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)
-
Alexander
- Geregistreerd lid
- Berichten: 512
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 1:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken
Laat die Land Rover Defender nu ook een 90 zijn! 
Tesla Model Y 2022
Ford Fiesta 1.4 Crossroad 2008
Voorheen:
Saab 99 GL 1984
Loopsaab
Heul veul Volvo’s
Ford Fiesta 1.4 Crossroad 2008
Voorheen:
Saab 99 GL 1984
Loopsaab
Heul veul Volvo’s
-
theun
- Donateur (3x)

- Berichten: 3101
- Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997
-
sb90
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: ma 05 mar, 2007 20:27
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken
Dat is best auch om te zien....
(Wel blij dat ze niet gesloopt wordt!!)
(Wel blij dat ze niet gesloopt wordt!!)
Beheerder van Saab-90.nl en Saab90.com
Saab 90 LPG 1984 399.000km
Saab 90 benzine: 332.000km
Saab 900 EMS 1982 201.000km
Saab 9-3SS 2003 254.000+ km
Saab 9-3 aero cabrio 2005 (380.000+km)
Saab 90 LPG 1984 399.000km
Saab 90 benzine: 332.000km
Saab 900 EMS 1982 201.000km
Saab 9-3SS 2003 254.000+ km
Saab 9-3 aero cabrio 2005 (380.000+km)
-
gunar
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4259
- Lid geworden op: di 04 dec, 2007 13:43
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken
Soms wil ik alleen maar....spontaan heerlijk shoppen met de Evoque bij de chocolaterie, pralines, tegen een euro of 90.

(Visé, B, afgelopen zaterdag)
Délicieux, verrukkelijk, verse, nieuwe, uiteraard alleen de beste. Geen oude meuk. Bah.... dat is al niet om aan te zien. Walgelijk gewoon. De vergoddelijking van dat piece de resistance: De 90.

(Visé, B, afgelopen zaterdag)
Délicieux, verrukkelijk, verse, nieuwe, uiteraard alleen de beste. Geen oude meuk. Bah.... dat is al niet om aan te zien. Walgelijk gewoon. De vergoddelijking van dat piece de resistance: De 90.
Toe schat laat jij de Saab nog even uit.
Samen Saabs kieken ! 😍
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!! ❤️
+ Katze «Brigadier Broccoli» war 😿 Teil des Schweizer Militärs. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.
Samen Saabs kieken ! 😍
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!! ❤️
+ Katze «Brigadier Broccoli» war 😿 Teil des Schweizer Militärs. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.