Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

1985-1987
Gebruikersavatar
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 4600
Lid geworden op: wo 08 dec, 2004 21:48
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Bericht door sb129h » vr 24 jan, 2014 9:48

Ja 'tuurlijk! :lol:
900cv 2.1i 1991 + 9000cs 2.3t 1997

Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Bericht door DavidV » wo 29 jan, 2014 23:06

Uit de historie nog een paar Malachite groene :)

2x Winterswijk september 2006

Afbeelding
Afbeelding

1x Buttermere, Lake District augustus 2011

Afbeelding

1x :offtopic: Teignmouth, Devon augustus 2010. Wat een leven.

Afbeelding

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Bericht door esalet » vr 31 jan, 2014 10:58

Davidv, prachtige foto's van een prachtige 90, het blijft schitterend malachitegroen.

en die honden in de pickup, geweldig!
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
Alexander
Geregistreerd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 1:00
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Bericht door Alexander » za 01 feb, 2014 0:07

Laat die Land Rover Defender nu ook een 90 zijn! :lol:
Tesla Model Y 2022
Ford Fiesta 1.4 Crossroad 2008

Voorheen:
Saab 99 GL 1984
Loopsaab
Heul veul Volvo’s

Gebruikersavatar
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 3101
Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Bericht door theun » ma 07 apr, 2014 8:48

Afbeelding
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997

Gebruikersavatar
sb90
Geregistreerd lid
Berichten: 1867
Lid geworden op: ma 05 mar, 2007 20:27
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Bericht door sb90 » ma 07 apr, 2014 9:56

Dat is best auch om te zien.... :cry:
(Wel blij dat ze niet gesloopt wordt!!)
Beheerder van Saab-90.nl en Saab90.com
Saab 90 LPG 1984 399.000km
Saab 90 benzine: 332.000km
Saab 900 EMS 1982 201.000km
Saab 9-3SS 2003 254.000+ km
Saab 9-3 aero cabrio 2005 (380.000+km)

gunar
Geregistreerd lid
Berichten: 4259
Lid geworden op: di 04 dec, 2007 13:43
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: Soms wil ik alleen maar plaatjes kijken

Bericht door gunar » ma 07 apr, 2014 10:18

Soms wil ik alleen maar....spontaan heerlijk shoppen met de Evoque bij de chocolaterie, pralines, tegen een euro of 90.

Afbeelding

(Visé, B, afgelopen zaterdag)

Délicieux, verrukkelijk, verse, nieuwe, uiteraard alleen de beste. Geen oude meuk. Bah.... dat is al niet om aan te zien. Walgelijk gewoon. De vergoddelijking van dat piece de resistance: De 90.
Toe schat laat jij de Saab nog even uit.
Samen Saabs kieken ! 😍
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!! ❤️
+ Katze «Brigadier Broccoli» war 😿 Teil des Schweizer Militärs. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.