saab 90 cross

1985-1987
Gebruikersavatar
sb90
Geregistreerd lid
Berichten: 1867
Lid geworden op: ma 05 mar, 2007 20:27
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door sb90 » do 15 aug, 2013 23:30

90-guru, kom er eens in? :roll:
Beheerder van Saab-90.nl en Saab90.com
Saab 90 LPG 1984 399.000km
Saab 90 benzine: 332.000km
Saab 900 EMS 1982 201.000km
Saab 9-3SS 2003 254.000+ km
Saab 9-3 aero cabrio 2005 (380.000+km)

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid
Berichten: 5348
Lid geworden op: vr 16 jul, 2004 22:30
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door joachiem » vr 16 aug, 2013 17:26

komt goed...net weer van vakantie.
blij dat ik rij :O:
Saab 900 T16 1985.
Peugeot partner electric 2017.
Citroen BX 16V GTI 1989 non kat 160pk.
Citroen ID/DS 1971 5-bak lpg.
Tesla model s LR 2019.

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: saab 90 cross

Bericht door esalet » vr 16 aug, 2013 22:09

Allez dan, op veler verzoek een reactie: aangezien het alternatief voor deze voormalige Volsa-SAAB linea recta de sloop zou zijn, is dit relatief nog beter.
En die kleuren vind ik eigenlijk wel mooi zo!
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid
Berichten: 5348
Lid geworden op: vr 16 jul, 2004 22:30
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door joachiem » zo 18 aug, 2013 20:59

de 90 is klaar voor as Zondag 8)
Afbeelding
blij dat ik rij :O:
Saab 900 T16 1985.
Peugeot partner electric 2017.
Citroen BX 16V GTI 1989 non kat 160pk.
Citroen ID/DS 1971 5-bak lpg.
Tesla model s LR 2019.

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16950
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: saab 90 cross

Bericht door Style&Co » zo 18 aug, 2013 21:06

met gevoel voor detail toch nog het pennebakje op het dashboard behouden?
live your dreams

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16897
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door turbopilot » zo 18 aug, 2013 23:24

volgens mij is dat de standaard verhoging weglegvakje van een 99/90 :?:
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid
Berichten: 5348
Lid geworden op: vr 16 jul, 2004 22:30
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door joachiem » ma 19 aug, 2013 0:41

klopt dat bakje zit er altijd bij een 90/99 maar denk niet dat het vakje nog gebruikt gaat worden hoor :wink:
Het is een leuke saab geworden vind ik.....denk dat het wel veel bekijks gaat krijgen :D vandaag op de trailer richting Denekamp trok al veel bekijks.
As week nog een keer een testritje maken en dan maar eens kijken hoe de saab het Zondag doet.

Voor de liefhebbers:de saab 90 zal ergens tussen 12:30&13:30 in aktie komen.Voor de rest is er ook veel mooi spul te zien zoals grasmaaiers en sprinters.
Hoop dat het weer wat beter word als afgelopen 2 jaar :shock:

Schiet nog wel wat foto,s en filmpjes Zondag :O:
Laatst gewijzigd door joachiem op ma 19 aug, 2013 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
blij dat ik rij :O:
Saab 900 T16 1985.
Peugeot partner electric 2017.
Citroen BX 16V GTI 1989 non kat 160pk.
Citroen ID/DS 1971 5-bak lpg.
Tesla model s LR 2019.

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: saab 90 cross

Bericht door esalet » ma 19 aug, 2013 10:54

joachiem schreef:
Schiet nog wel wat foto,s en filmpjes Zondag :O:
Graag!
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16950
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: saab 90 cross

Bericht door Style&Co » ma 19 aug, 2013 10:58

shit jullie hebben gelijk... en dat terwijl ik zelf een 99 heb (domdomdom)
live your dreams

Gebruikersavatar
Dax
Geregistreerd lid
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 22 nov, 2009 16:10
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: saab 90 cross

Bericht door Dax » ma 19 aug, 2013 12:09

joachiem schreef:Voor de liefhebbers:de saab 90 zal ergens tussen 12:30&1:30 in aktie komen.
Da`s een aardige marge van een uur of 13 :shock: .
Toch is het bijna zonde deze 90 te vercrossen nu ie er zo gaaf uitziet :D
Volvo V40 T4 R-Design rood 2018
Morgan 4/4 Sport Sports Blue 2011
Honda Super Cub 125 2019

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16897
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door turbopilot » ma 19 aug, 2013 19:10

ik denk ook dat ie achteraan gaat starten, bang voor een deuk
deed mijn neefje ook de eerste keer :wink:
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid
Berichten: 5348
Lid geworden op: vr 16 jul, 2004 22:30
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door joachiem » di 20 aug, 2013 0:07

turbopilot schreef:ik denk ook dat ie achteraan gaat starten, bang voor een deuk
deed mijn neefje ook de eerste keer :wink:
auto gaat gewoon vol los straks :mrgreen: word compleet in de prak gereden zo lang het blokje nog loopt gaat hij gewoon door hoor.....dat is juist de fun bij rodeo cross :lol:
Word ook al het 5e jaar dat mijn zwager mee doet dus die kent wel wat :wink:
blij dat ik rij :O:
Saab 900 T16 1985.
Peugeot partner electric 2017.
Citroen BX 16V GTI 1989 non kat 160pk.
Citroen ID/DS 1971 5-bak lpg.
Tesla model s LR 2019.

Gebruikersavatar
mr-toet-toet
Geregistreerd lid
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 03 mei, 2010 17:24
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: saab 90 cross

Bericht door mr-toet-toet » di 20 aug, 2013 14:35

ik kan niet zo veel vinden op die site (zal vast aan mij liggen) maar heb zondag niks te doen en vind het misschien wel even leuk om te komen kijken
heeft iemand misschien een adres voor me?
Wit: saab 900 ng 1995
zwart: saab 90 1986

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid
Berichten: 5348
Lid geworden op: vr 16 jul, 2004 22:30
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: saab 90 cross

Bericht door joachiem » di 20 aug, 2013 17:15

Zondag 25Augustus aan de Delengoorweg in Denekamp(Noord Deurningen) 10:30 start.
blij dat ik rij :O:
Saab 900 T16 1985.
Peugeot partner electric 2017.
Citroen BX 16V GTI 1989 non kat 160pk.
Citroen ID/DS 1971 5-bak lpg.
Tesla model s LR 2019.

Gebruikersavatar
Blindstra
Geregistreerd lid
Berichten: 888
Lid geworden op: do 01 sep, 2011 17:45
Regio: - kies een regio

Re: saab 90 cross

Bericht door Blindstra » di 20 aug, 2013 18:38

Kan het niet aanzien dat een Saab in de prak gereden gaat worden. Wel veel succes gewenst. Er deed er ooit hier in de buurt 1 mee uit het FHR kamp maar die sneuvelde al redelijk snel met een gebroken gaskabel. Tja, en dan ben je kanonnenvoer.
Saabhistorie:

99L 1975 rood
99EMS 1978 rood
99 1973 geel 80-46-XV
900 T16 Cabrio 1987 zwart PS-PG-24
9.5 Aero Estate 2000 zwart.
Heden:
93F 1960 AL-63-92 rood

voor scooteronderdelen: http://www.scootparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en voor fietsonderdelen: http://www.fietsonderdeelXL.nl" onclick="window.open(this.href);return false;