APK tijd voor Fleur

1985-1987
Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: APK tijd voor Fleur

Bericht door DavidV » wo 22 mei, 2013 19:28

evl schreef:Ik heb nog wel een aantal goede gebruikte uitlaatdelen voor een 90. Gratis afhalen of saabforumpakketdienst. Pb/mail even je mailadres, dan mail ik je een foto.
Bedankt voor het aanbod!
Het enige wat ik nog nodig had, was het middenstuk, voor en achterdemper heb ik al. Inmiddels is het middenstuk al aangekomen (vorige week besteld). Vreemd genoeg heb ik niet de tijd genomen om op het forum rond te kijken. Dit is wel wat duurder, maar ik heb wel daardoor op een brug kunnen kijken waar de problemen zich allemaal voordeden.
Gelukkig is er nog niets onderuit gevallen, al was dat een aantal jaar geleden bijna wel gebeurd. Dat kwam doordat de achterdemper met de verkeerde rubbers bleek te zijn opgehangen....'t hing allemaal net aan een enkel scheurende rubbertje......
Ga morgen proberen de klus te klaren.

Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: APK tijd voor Fleur

Bericht door DavidV » wo 22 mei, 2013 21:22

sb90 schreef:Ik heb nu hetzelfde probleem;

Eergisternacht kwam de middenpijp er onderuit op een 80-weg, wat overigens een beste klap maakt :shock:
Schrikbarend! APK was eind april? Is dat het toen gesignaleerd? Althans, dat het niet zo goed ging met de uitlaat?
Het bevestigt wederom dat een APK niet een volledig oordeel is, voor wat betreft de onderhoudstoestand van je auto. Saphire heeft ergens anders op het forum hier het één en ander over geschreven, ik weet alleen niet meer onder welk onderwerp. Mijn lange termijn geheugen lijkt ook aan een APK toe.

Gebruikersavatar
Mr.Polaroid
Geregistreerd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 31 aug, 2012 20:09
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: APK tijd voor Fleur

Bericht door Mr.Polaroid » do 23 mei, 2013 6:27

The Devil's Own V4 schreef: en een frisdrankblikje ben je trouwens meestal zo weer op weg.

Ik wist onbewust ergens altijd al dat ik een (coca)colaatje bij me zou moeten hebben :lol:
Dat wordt dan dus "drink and drive" .... :mrgreen:
Saab 99 GL 1981, H-motor + 4-bak , 24 jaar 1e Zweedse eigenaar
Bijnaam: Drents zandpad

Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: APK tijd voor Fleur

Bericht door DavidV » do 23 mei, 2013 10:48

The Devil's Own V4 schreef: Met een paar slangklemmen en een frisdrankblikje ben je trouwens meestal zo weer op weg.
Volstaat een bierblikje ook?