Bedankt voor het aanbod!evl schreef:Ik heb nog wel een aantal goede gebruikte uitlaatdelen voor een 90. Gratis afhalen of saabforumpakketdienst. Pb/mail even je mailadres, dan mail ik je een foto.
Het enige wat ik nog nodig had, was het middenstuk, voor en achterdemper heb ik al. Inmiddels is het middenstuk al aangekomen (vorige week besteld). Vreemd genoeg heb ik niet de tijd genomen om op het forum rond te kijken. Dit is wel wat duurder, maar ik heb wel daardoor op een brug kunnen kijken waar de problemen zich allemaal voordeden.
Gelukkig is er nog niets onderuit gevallen, al was dat een aantal jaar geleden bijna wel gebeurd. Dat kwam doordat de achterdemper met de verkeerde rubbers bleek te zijn opgehangen....'t hing allemaal net aan een enkel scheurende rubbertje......
Ga morgen proberen de klus te klaren.