Hier nog wat highlights/mijmeringen:
1. Het is al met al wat meer Hollywood en wat minder Facebook geworden. Dat wil zeggen: door de meest recente (soms "schrijnende" foto) van elke auto als thumbnail te gebruiken, is het behoorlijk wat dramatischer geworden in plaats van wat ik voorheen deed: het mooiste plaatje voorop. Overigens zijn de mooie plaatjes er ook nog wel, maar niet meer altijd als thumbnail;
2. Het viel me bij het invoeren van de "L" op dat er maar liefst vier 90's in met deze letter voorop zijn, die heel lang één eigenaar hebben (gehad) en die alle vier nog bestaan en zelfs rijden! Kijk maar bij de LK-04-

de LL-39-,

de LN-15-

en de LR-47-.

Wat leuk is is dat in ik bij de LN-15- in de gelegenheid ben geweest om die langdurig eigenaar en de huidige eigenaar in contact met elkaar te brengen, wat tot een levendige uitwisseling heeft geleid. Bij de LR-47 is dit ook gebeurd (maar zonder mijn tussenkomst, ze hebben hem gewoon zelf rechtstreeks gekocht van de langdurig eigenaar);
3. Het is een extra bonus dat de allereerste foto die je nu ziet, de LK-04 vóór op een autotransporter is. Zo is het allemaal begonnen. Mooi he.

4.Bij de LV-28 is een foto van de heroïsche aanhangertrip vanuit Portugal toegevoegd;

5. Bij de LR-18 is een link naar een Pools blog toegevoegd, want daar is die auto nu;
http://mech-i-patyna.blog.pl/2014/03/15/saab-90-198485/

6. Bij de LR-27- viel het me nu pas op dat de intergalactische kilometerstand van 560.000 niet op LPG is gereden maar op benzine!

7. De LP-87- van mijn mede-register-fanaat Sb90 lijkt wel een kat met zeven levens, en de tekst bij deze auto lijkt onderhand wel een boek!

8. Bij de LK-32- en de LK-34- (geen foto van) is nu de leuke nostalgische familie-connectie vermeld

Ook bij veel andere auto's is her en der wat verbeterd in deze sfeer (andere foto, tekstje erbij, enz.)
Kortom, meer "personal interest" al met al. Was erg leuk om allemaal weer terug te zien.
Ik zou zeggen: enjoy!











