Wat ik nog steeds wil doen is met een onderdeel, bv koplampomlijsting, naar bossina (verfhandel) gaan. Daar hebben ze vast wel de goede kleur.wietsedeheer schreef:Om nog maar even een oude topic uit de kast te halen... Mijn saabje staat ook weer binnen, en nu kan het opknappen beginnen. Ik ben nu bezig met de grille, zoals velen van jullie al gedaan hebben.
Wie kan mij vertellen wat nu de juiste kleur is, en welk soort lak je er het beste voor kunt gebruiken?
Alvast bedankt!
Grill
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ik moet zeggen dat wanneer ik het resultaat met een afbeelding van een grill in de originele kleur vergelijk, het verschil miniem is, zoniet nihil!paul99gl83 schreef:Wat ik nog steeds wil doen is met een onderdeel, bv koplampomlijsting, naar bossina (verfhandel) gaan. Daar hebben ze vast wel de goede kleur.wietsedeheer schreef:Om nog maar even een oude topic uit de kast te halen... Mijn saabje staat ook weer binnen, en nu kan het opknappen beginnen. Ik ben nu bezig met de grille, zoals velen van jullie al gedaan hebben.
Wie kan mij vertellen wat nu de juiste kleur is, en welk soort lak je er het beste voor kunt gebruiken?
Alvast bedankt!
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
wietsedeheer
- Geregistreerd lid
Ik ben inmiddels bezig geweest mijn mijn grill en ben nu op het punt aangekomen om te gaan spuiten. Echter, ik heb de juiste kleur nog niet Ik heb gezocht naar de kleur van Motip 01697 (RAL 9007), maar die heb ik niet kunnen vinden. Weet iemand anders een kleur die heel dichtbij de grill van een 99 komt? Of is Paul toevallig al naar bossina geweest? Bij mij staat alles al in de primer, dus daar hebben we niet zoveel meer aan.
Groeten,
Wietse
Groeten,
Wietse
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik ben toevallig afgelopen zaterdag met een folder en een oude grill onder de arm naar Bossina geweest. Helaas konden ze er niets mee. De grill was te veel vergaan (dacht ik al). En een foto is niet aan te raden als referentie als het precies om de goede kleur gaat. Er kan te veel met belichting en filters gespeeld zijn. Ik ben er dus niet uit. De keuze uit de kleuren was ook veel te groot om een gokje te wagen.
Het beste zou zijn om een nieuw deel met de kleurstalen te vergelijken. Maar ja.... heeft iemand nog een nieuwe grill of koplampomlijsting?
Ik was de tip van S@@bman vergeten......
. Bossina heeft Motip in het assortiment en kunnen volgns mij gwoon bestellen. Heb je dat al geprobeerd?
Het beste zou zijn om een nieuw deel met de kleurstalen te vergelijken. Maar ja.... heeft iemand nog een nieuwe grill of koplampomlijsting?
Ik was de tip van S@@bman vergeten......