In a S@@bmans world...Maar goed: money money money
Officieel bedreigde diersoort: de 90
-
sb129h
- Donateur (2x)

-
esalet
- Donateur (8x)

Re: Officieel bedreigde diersoort: de 90
Toen ik je mooie, originele 90 op de meeting afgelopen zondag voorbij zag glijden, heb ik je in gedachten al erelid gemaakt!wiseguy schreef:Waar kan ik lid worden?esalet schreef:"Behoud de Saab 90 in het Neederlandsche Landschap!"![]()
Dit wordt niet bekrachtigd met documenten, pasjes, stickers, polo's of andere parafernalia.
Het is 100% een spiritueel (maar daarom niet minder waardevol) gebeuren!
-
wiseguy
- Geregistreerd lid
Re: Officieel bedreigde diersoort: de 90
Ik voelde inderdaad al een speciaal soort 'rust' over me heen komen... Dank voor de zalvende woorden!esalet schreef:Toen ik je mooie, originele 90 op de meeting afgelopen zondag voorbij zag glijden, heb ik je in gedachten al erelid gemaakt!
-
peter salet
- Geregistreerd lid
-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Nog steeds af te halen voor 200 euro's. APK verloopt 9 november 2008sb153b schreef:Tsja dat zijn de bikkelharde cijfers.
De eigenzinnige 90 wordt wel het meest geraakt zo en met de dag exclusiever, ook het aantal 900 classics rent door sloopacties achteruit en zou gestopt moeten worden.
Ik vind het zeer lovenswaardig dat Peter Helm de bossaab aanbied en daarbij verteld wordt dat ie niet voor de sloop is.
Wij hebben ook nog een hele harde en technisch zeer goed onderhouden gekoesterde 90 om te behouden door de volgende liefhebber te koop. (op LPG, de benzine zit weer in de lift)
Cornell