interieur van Menno krijgt nieuw leven

1985-1987
S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 28 nov, 2007 11:38

Ik zou die potjes van Dylon niet gebruiken, al is het maar omdat na een tijdje de kleur er weer helemaal afgaat :? .

Ik heb het nooit met autobekleding geprobeerd, maar vroeger wel met hemden en broeken.

@Steve: ga je de gaatjes op het zitgedeelte ook zelf dichtnaaien?

Ik wist trouwens niet dat de stoelhoezen voor de voorzetels inwisselbaar waren.
Dat schept mogelijheden, want ik ben zelf op zoek naar een goede bruine vervanghoes voor mijn 99.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » za 01 dec, 2007 2:59

Ja, Dylon was de naam. Maar je vergelijkt nu kleding die telkens weer gewassen wordt met bekleding die lange tijd niet meer opnieuw gewassen zal worden.

Wat betreft mijn eigen werk zonder Dylon:

Ik heb de NA foto's nu ook aan het begin van het topic toegevoegd.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » za 01 dec, 2007 22:42

Steve-O schreef:Ja, Dylon was de naam. Maar je vergelijkt nu kleding die telkens weer gewassen wordt met bekleding die lange tijd niet meer opnieuw gewassen zal worden.
Ja, maar ik merkte na één of twee wasbeurten al dat de kleding aan kleur begon te verliezen.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » za 01 dec, 2007 23:51

S@@bman schreef:
Steve-O schreef:Ja, Dylon was de naam. Maar je vergelijkt nu kleding die telkens weer gewassen wordt met bekleding die lange tijd niet meer opnieuw gewassen zal worden.
Ja, maar ik merkte na één of twee wasbeurten al dat de kleding aan kleur begon te verliezen.
Hoe vaak stop jij de bekleding van je SAAB dan in de wasmaschine?

Jij hebt het over kleding die je draagt. Ik heb het uitsluitend over BEkleding.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » za 08 dec, 2007 9:25

Ik kijk te weinig in het 90-subforum, zie het nu pas: mooi werk Steve-O! Ik ben blij dat dat interieurtje nog gebruikt kon worden.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » za 08 dec, 2007 10:40

Steve-O schreef:
S@@bman schreef:
Hoe vaak stop jij de bekleding van je SAAB dan in de wasmaschine?

Jij hebt het over kleding die je draagt. Ik heb het uitsluitend over BEkleding.
Elke week :twisted: .

Kijk, ik neem aan dat je het interieur mee reinigt als je de auto poetst.
Stel dat je de bekleding tien keer schoonmaakt met een sopje, dan richt je volgens mij evenveel 'schade' aan dan wanneer je het met een wasmachine wast.
Dus ga ik ervan uit dat je na een jaar alweer een afgeschoten interieur hebt 8) .

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » za 08 dec, 2007 11:17

Het zal wel verschillen, afhankelijk van hoe je er mee omgaat. Mijn vorige bekleding had 2 keer een flinke beurt nodig. De 2e keer was eigenlijk omdat ik toe de quick 'n brite nog niet ontdekt had. Maar goed, 2 keer in 6 jaar.
Voor de rest gewoon regelmatig de stofzuiger erdoor.

Maar Nike zei iets over de geschiktheid van Dylon voor bepaalde stoffen. Mijn ervaring met Dylon is met katoenen kleding. Maar dat is niet hetzelfde. Ik kan me voorstellen dat als de Dylon niet goed hecht aan het poly.... van de SAAB-bekleding, het er bij de eerste grondige beurt al grotendeels verdwenen is. Je zult daarom wel gelijk hebben.

Kent iemand nog andere kledingverf?

Plaats reactie