Ik heb ze zojuist toegevoegd, daarmee is het register weer een stukje uitgebreider geworden
90-register compleet vernieuwd!
-
sb90
- Geregistreerd lid
Re: 90-register compleet vernieuwd!
Er lagen nog ongeveer 15 kentekens op de plank, deze waren bewust even blijven liggen tijdens het bouwen.
Ik heb ze zojuist toegevoegd, daarmee is het register weer een stukje uitgebreider geworden
-
grawo
- Geregistreerd lid
Omdat ik sinds kort in het bezit ben gekomen van een orginele Nederlandse Saab 90 (RD-66-FK) heb ik het 90- register gevonden.
Ben erg geintereseerd in de historie van de SAAB 90 en heb gezien dat deze ook in het register staat. De Saab is sinds 2008 geschorst.
Moet nog wel wat aan gebueren maar ga in ieder geval zorgen dat hij weer de weg op komt.
Tenslotte mijn complimenten over het register. Wat ziet dit er mooi en toegankelijk uit.
gr uit het mooie Fryslan
Ben erg geintereseerd in de historie van de SAAB 90 en heb gezien dat deze ook in het register staat. De Saab is sinds 2008 geschorst.
Moet nog wel wat aan gebueren maar ga in ieder geval zorgen dat hij weer de weg op komt.
Tenslotte mijn complimenten over het register. Wat ziet dit er mooi en toegankelijk uit.
gr uit het mooie Fryslan
-
sb90
- Geregistreerd lid
Dankjewel voor je reactie; wat leuk dat jij nu ook een 90 in bezit hebt!
Wil je me voorzien van een geupdate kilometerstand zodat ik dit bij kan werken in het register?
Je kunt me ook mailen op info 'apestaartje' saab-90.nl of even het formulier op www.saab-90.nl invullen
Groet! Niels
Wil je me voorzien van een geupdate kilometerstand zodat ik dit bij kan werken in het register?
Je kunt me ook mailen op info 'apestaartje' saab-90.nl of even het formulier op www.saab-90.nl invullen
Groet! Niels
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Tijd weggeweest, maar ik zag een AW artikel https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... stingvrij/over oldtimers waarbij een Saab stond afgebeeld.
Heb het even op de RDW opgezocht, maar RL 99 VP is een Saab 90. Volgens mij heb ik die ooit gehad, in dat prachtige zeepgroen metallic op verbrede stalen wielen.
Leuk dat ie er nog is...
Heb het even op de RDW opgezocht, maar RL 99 VP is een Saab 90. Volgens mij heb ik die ooit gehad, in dat prachtige zeepgroen metallic op verbrede stalen wielen.
Leuk dat ie er nog is...
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Dat is de auto van ROSIER op het forum, hij heeft 'm helemaal gerestaureerd 
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Zijn er meer fotoos van zijn 90? Ik had nog beter meubilair erin gezet.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Er zit een interieur van een 900 Red Arrow in. Volgens mij stond dit allemaal op saab-90.nl met veel foto's bij deze auto
-
Tissa
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Yep, dat was mijn auto vóóŕ 2006 zo'n beetje. Die stoelen heb ik er nog ingezet. De 90 had toen nog geen 250K op de teller.
Stonk naar benzine vanwege niet goed werkende (of afgestelde) carburateur.
Stonk naar benzine vanwege niet goed werkende (of afgestelde) carburateur.
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Dat is allemaal gefixt. Er zit zelfs een NOS Pierburg carbarateur in nu, die hoort in dit bouwjaar.Yep, dat was mijn auto vóóŕ 2006 zo'n beetje. Die stoelen heb ik er nog ingezet. De 90 had toen nog geen 250K op de teller.
Stonk naar benzine vanwege niet goed werkende (of afgestelde) carburateur