Te koop - saab 90 zwart
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Te koop - saab 90 zwart
Nog twee zwarte over dan, waarvan een met een APK tot 19-7-1989 (drie jaar na nieuw), dus die rijdt al een tijdje niet meer.
EDIT: Er zijn er nòg twee, een import en een Hollander, beide zonder APK en op kenteken als '90' in plaats van '90 B6'.
EDIT: Er zijn er nòg twee, een import en een Hollander, beide zonder APK en op kenteken als '90' in plaats van '90 B6'.
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
Interieur valt nog net niet uit elkaar, dus dat wil je niet hebben
-
esalet
- Donateur (8x)

Is de achterbank nog goed misschien? Dan zou het iets kunnen zijn voor SimonP, die net een 90 aan het opknappen is met dezelfde kleur interieur en een bizarre plek heeft op de achterbank, waar heeeeel lang een brochure heeft gelegen en die dus niet verkleurd is!

-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik zou de achterlichten er nog uithalen. Daar zijn altijd wel geïnteresseerden voor. Tenzij de helemaal gescheurd zijn.
-
Biloute
- Geregistreerd lid
Achterlichten zijn er inmiddels uit. Zit wel een scheurtje in een van de twee helaas.
-
esalet
- Donateur (8x)

Kan ik me goed voorstellen. Je hebt er echt jarenlang mee gereden.
-
Biloute
- Geregistreerd lid
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Ik heb de kale carrosserie, met de resterende onderdelen, van Thom gekocht. Het is eigenlijk doodzonde dat dit soort auto’s zo eindigen.
-
Biloute
- Geregistreerd lid
De nog aanwezige onderdelen, met name de kabelboom, ga ik gebruiken voor mijn kersenrode 90 die door kortsluiting inmiddels twee jaar stil staat.mr-toet-toet schreef: ↑ma 05 apr, 2021 21:51Wat ga je er verder mee doen dan?