Grill

1985-1987
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 20 feb, 2006 14:16

Hoi Hannes,

Welke verf heb je gebruikt?

Heb je het zwarte gedeelte eraf gehaald of afgeplakt?

(Horen die verticale spijltjes aan de zijkanten meegespoten?)

Wouter

Eef
Donateur
Donateur

Bericht door Eef » ma 20 feb, 2006 15:20

jelger schreef:volgens mij wordt dat "intern" ook niet gewaardeerd als je dat niet zo vindt ;-)
Opbouwende kritiek moet altijd kunnen :wink: Maar het blijft natuurlijke een mooie wagen!

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 20 feb, 2006 20:14

Ik heb de folder er bij gepakt en ondanks het feit dat ik zo gauw geen recht van voren foto kon vinden, leek het orgineel zo dat de streepjes aan de zijkant ook zilver horen.
Het midden gedeelte heb ik afgeplakt. Dat kan volgens mij niet, zoals bij de 900 wel kan, los gehaald.

Het midden gedeelte van een 90 moet haast passen in een 99 en anders om.

groeten,

Hannes

ps: intern is natuurlijk alles bespreekbaar.

Tenkio
Geregistreerd lid

Bericht door Tenkio » wo 22 feb, 2006 20:41

Prachtige wielen overigens, Hannes.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 22 feb, 2006 23:46

was me ook opgevallen.. waar zijn je stalen rossen??

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » do 23 feb, 2006 12:15

Mijn stalen velgjes liggen bij de garage (lekker luxe).

Wie rijdt er nou niet met lichtmetaal voor de winterbanden...

Ben deze week opzoek naar US-turbo's voor de zomerbanden. Kan nou natuurlijk niet meer terug naar staal. Of het moet zoals Ralph incl verbreding.

Hannes

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 23 feb, 2006 19:15

:donot:
terug naar staal kan mijns inziens altijd! Blijft een prachtige optie, ik vond je rode 90 met stalen velgen ook heel erg mooi.
Nooit wegdoen hoor!

Zelf ga ik nu toch hoogstwaarschijnlijk zwichten voor Silverspokes, maar ergens knaagt toch nog de twijfel. Mijn stalen velgen gaan in ieder geval in de opslag!

Maar ach, dan doen we toch net als Jelger? Volgens mij heeft hij nu voor elke stemming een set velgen liggen......

Wil ik ook!

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 23 feb, 2006 19:56

Hannes schreef:Mijn stalen velgjes liggen bij de garage (lekker luxe).

Wie rijdt er nou niet met lichtmetaal voor de winterbanden...

Ben deze week opzoek naar US-turbo's voor de zomerbanden. Kan nou natuurlijk niet meer terug naar staal. Of het moet zoals Ralph incl verbreding.

Hannes
Yeah, you're right. Lichtmetaal hoort juist in de winter. Kan er veel beter tegen. Daarbij vind ik mijn steel boys eigenlijk stiekempjes mooier. Maar ja de sport Gislaveds zaten nu eenmaal al op de Inca's. Omwisselen alleen maar toestanden en kost geld.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » vr 24 feb, 2006 13:31

Jongens.... niet allemaal tegelijk.... maar er worden TRX velgen met banden aangeboden op marktplaats!

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » za 25 feb, 2006 19:18

Hannes schreef:Ik heb de folder er bij gepakt en ondanks het feit dat ik zo gauw geen recht van voren foto kon vinden, leek het orgineel zo dat de streepjes aan de zijkant ook zilver horen.
Het midden gedeelte heb ik afgeplakt. Dat kan volgens mij niet, zoals bij de 900 wel kan, los gehaald.

Het midden gedeelte van een 90 moet haast passen in een 99 en anders om.
In mijn 90-folder staat een recht-van-voren-foto. Daarop lijkt het alsof het meegespoten is. Vreemd genoeg had mijn (inmiddels-ex) orginele grille de rechtopsaande spijlen strak zwart. Dus zou het of de foto ook de invallende zon kunnen zijn die het aan een zijde doet lijken alsof het ook een lichtere kleur dan zwart heeft. De andere zijde lijkt door de schaduw wel zwart. Heb nu een 99-GLE grille omdat ik die veel mooier vind met zijn chromen bies rondom.

Montage-technisch zijn beide types doorelkaar te gebruiken.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 27 feb, 2006 23:16

esalet schreef::
Maar ach, dan doen we toch net als Jelger? Volgens mij heeft hij nu voor elke stemming een set velgen liggen......

Wil ik ook!
haha..

nou de US Turbo's zijn de deur uit hoor (jammer Hannes, anders had i ze wel voor je) .. net als de Aero's.

rest nog voor de zomer Inca's op de 90.. en TRX voor de pats-ritjes met de 900... :wink:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 21 jun, 2006 12:41

Kan iemand me zeggen hoe je de oude (zelfgespoten) lak van de grille afhaalt?

Bij mij zijn er barstjes ontstaan en ik ben bang dat die zichtbaar blijven na het overspuiten (en vernissen).
Er is waarschijnlijk wel een produkt waarmee je de lak er af krijgt, zonder schade aan te brengen :?

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » wo 21 jun, 2006 13:22

Je kan de barstjes toch wel wegschuren?

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » wo 21 jun, 2006 13:50

paul99gl83 schreef:Je kan de barstjes toch wel wegschuren?
Ja, misschien wel, maar dan krijg je toch een oneffen oppervlak?
Dat blijf je zien, vrees ik...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 21 jun, 2006 13:54

is het het oudere of laatste type grille voor de 99? waar zittten de barsten in? in het plastic? als het inde verf/vernis is dan gewoon opschuren.

Plaats reactie