Grill
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Eef
- Donateur

-
Hannes
- Forum Admin
Ik heb de folder er bij gepakt en ondanks het feit dat ik zo gauw geen recht van voren foto kon vinden, leek het orgineel zo dat de streepjes aan de zijkant ook zilver horen.
Het midden gedeelte heb ik afgeplakt. Dat kan volgens mij niet, zoals bij de 900 wel kan, los gehaald.
Het midden gedeelte van een 90 moet haast passen in een 99 en anders om.
groeten,
Hannes
ps: intern is natuurlijk alles bespreekbaar.
Het midden gedeelte heb ik afgeplakt. Dat kan volgens mij niet, zoals bij de 900 wel kan, los gehaald.
groeten,
Hannes
ps: intern is natuurlijk alles bespreekbaar.
-
Hannes
- Forum Admin
-
esalet
- Donateur (8x)

terug naar staal kan mijns inziens altijd! Blijft een prachtige optie, ik vond je rode 90 met stalen velgen ook heel erg mooi.
Nooit wegdoen hoor!
Zelf ga ik nu toch hoogstwaarschijnlijk zwichten voor Silverspokes, maar ergens knaagt toch nog de twijfel. Mijn stalen velgen gaan in ieder geval in de opslag!
Maar ach, dan doen we toch net als Jelger? Volgens mij heeft hij nu voor elke stemming een set velgen liggen......
Wil ik ook!
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Yeah, you're right. Lichtmetaal hoort juist in de winter. Kan er veel beter tegen. Daarbij vind ik mijn steel boys eigenlijk stiekempjes mooier. Maar ja de sport Gislaveds zaten nu eenmaal al op de Inca's. Omwisselen alleen maar toestanden en kost geld.Hannes schreef:Mijn stalen velgjes liggen bij de garage (lekker luxe).
Wie rijdt er nou niet met lichtmetaal voor de winterbanden...
Ben deze week opzoek naar US-turbo's voor de zomerbanden. Kan nou natuurlijk niet meer terug naar staal. Of het moet zoals Ralph incl verbreding.
Hannes
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
Steve-O
- Donateur (8x)

In mijn 90-folder staat een recht-van-voren-foto. Daarop lijkt het alsof het meegespoten is. Vreemd genoeg had mijn (inmiddels-ex) orginele grille de rechtopsaande spijlen strak zwart. Dus zou het of de foto ook de invallende zon kunnen zijn die het aan een zijde doet lijken alsof het ook een lichtere kleur dan zwart heeft. De andere zijde lijkt door de schaduw wel zwart. Heb nu een 99-GLE grille omdat ik die veel mooier vind met zijn chromen bies rondom.Hannes schreef:Ik heb de folder er bij gepakt en ondanks het feit dat ik zo gauw geen recht van voren foto kon vinden, leek het orgineel zo dat de streepjes aan de zijkant ook zilver horen.
Montage-technisch zijn beide types doorelkaar te gebruiken.
-
jelger
- Geregistreerd lid
haha..esalet schreef::
Maar ach, dan doen we toch net als Jelger? Volgens mij heeft hij nu voor elke stemming een set velgen liggen......
Wil ik ook!
nou de US Turbo's zijn de deur uit hoor (jammer Hannes, anders had i ze wel voor je) .. net als de Aero's.
rest nog voor de zomer Inca's op de 90.. en TRX voor de pats-ritjes met de 900...
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid