Centrale vergrendeling?

1985-1987
Plaats reactie
geert S
Geregistreerd lid

Centrale vergrendeling?

Bericht door geert S » wo 12 mei, 2010 20:34

Tja, was dat een originele optie destijds, of misschien wel vaker door de Belgische importeur ingebouwd?
Ben inmiddels bezig met de leukere klusjes en kwam het tegen in mijn auto.
Het is dusdanig netjes weggewerkt (de bedrading lift zelfs mee in de normale kabelboom op sommige punten), vandaar mijn vraag. Niet origineel, dan gaat t eruit :mrgreen:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Centrale vergrendeling?

Bericht door esalet » wo 12 mei, 2010 22:23

Naar mijn weten: nee, geen originele optie.

Maar: als het echt zo netjes is ingebouwd, ach, waarom zou je het niet lekker laten zitten?

Mmd1962 heeft het een paar jaar terug ook in zijn 90 ingebouwd.

Doe eens een fotootje van jouw 90!

(hele auto bedoel ik, die inbouw mag ook maar hele auto vinnik leuker sprak de gek)

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » do 13 mei, 2010 1:34

Geert;

Lekker laten zitten, ik persoonlijk zou er een moord voor doen! :)

(tussen haakjes; hebben wij je 90 al in ons register opgenomen?)

Groeten!

Niels

geert S
Geregistreerd lid

Bericht door geert S » do 13 mei, 2010 16:43

Hmm, eerst eens getest, systeem werkte niet meer. Zojuist alles eruit gehaald, kwamen wel heel veel slechte/afgedopte connecties boven water.
Het hele systeem vervolgens languit neergelegd, connecties nagelopen, accu erbij... en jahoor, t werkt :shock: .
Werkte het maar niet, dan was de keuze eenvoudiger geweest...nu dan misschien toch maar terug zetten...dilemma :D. De "basis uitrusting"van de 90 is nu juist waar ik zo dol op ben, weinig fratsen, weinig wat kapot kan.

@ Niels, mijn 90 staat al in jullie register, het oude Belgische kenteken werd mij hierdoor zelfs duidelijk gemaakt :) .

@Etienne, zal binnenkort eens een foto posten. Heb heeeel veel foto`s gemaakt van zn service beurt, maar nog niet van de hele auto, deze staat in een behoorlijk volle dubbele garage (met nog twee andere auto`s en een hoop spullen) :D .Verder moet hij eigenlijk eerst nog even naar een plaatwerker/spuiter om een deuk eruit te laten halen, daar wordt hij wat eleganter van.

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » do 13 mei, 2010 17:49

@Geert;

Oeps, hele grote, stomme fout van mij :oops: :oops:

Wim van den Heuvel
Donateur
Donateur

Bericht door Wim van den Heuvel » vr 14 mei, 2010 11:44

De 90 (met airflow-kit) van Leon is voorzien van centrale vergrendeling, electrische spiegels en ramen.

Leon is nu bezig met weer een 90. De auto is helemaal gestript. Inmiddels zijn de asdoorvoeren voorzien van nieuw plaatwerk (artaparts-klokkerholm) en is er aan de bestuurderskant een ander stuk bodemplaat met langsbalkje ingelast. De delen komen uit een donor 90.
De 90 krijgt een nieuw airflow-pakket (uit Voorst) en wordt voorlopig voorzien van een injectie motor. Benzinetank en pomp komen uit een 900.
Binnenkort zal ik deze aanmelden voor het register.

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » vr 14 mei, 2010 12:11

Erg leuk om te horen Wim!
Ik hoop op extra informatie waaronder km-stand en eventueel een fototje!
De foto niet specifiek voor het register, maar ook omdat ik er erg benieuwd naar ben!

Niels

(ps; toevallig nog gegevens over de donor-90?)

Plaats reactie