Ten eerste deze prachtige persfoto gescoord.
Zeven stuks, allemaal gloednieuw, zucht.............

Daarnaast nog een mooie poster uit 1985 met 90, 900 en 9000.
Ten tweede een berg onderdelen gescoord voor de Admiraal (een heel bergje ijzerwaar voor de motortroetelbeurt, en daarnaast leuke accesoires voor mijn accesoiretik, zoals louvres voor de achterruit en windgeleiders voor de zijruiten. Nog even denken op welke 90 dit gaat komen).
Ten derde gehoord dat er diverse 90 door diverse mensen gered/bewaard worden, zoals een Cochenille-rode die in restauratie is bij Leon (die van de mooi rosequartz-90-met-Airflow-set), en een zwarte (mooimooi) door FHR.
Ook was er een forummer die ik nog niet kende en die zojuist zijn tweede (naast zijn eerste, dus niet volgtijdelijk) 90 gekocht heeft en bij zich had. Een erg gaaf exemplaar met een terecht trotse eigenaar.

Ten vierde een potentieel te redden 90 gespot op het achtererf, daar maak ik ff een apart Gespot NL item van.
Ten slotte nog andere leuke contacten opgedaan (een oudere heer die me gaat mailen over een doos met o.a. 90-folders die hij nog heeft), en met Peterhelm de kramen afgestruind om zijn foldercollectie aan te vullen met de accesoirefolder MY 1987.[/img]