knipperlicht unit aan de bijrijderskant gezocht

1985-1987
Plaats reactie
mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

knipperlicht unit aan de bijrijderskant gezocht

Bericht door mmd1962 » vr 08 jun, 2007 9:20

heeft iemand voor mij nog een knipperlichtunit over?
de mijne is niet kapot maar het kabeltje wat door de unit heen loopt is los gegaan en ik krijg de lampjes er bijna niet uit bij het verwisselen.
kan iemand mij hieraan helpen alsjeblieft?
en wat moet ik er voor betalen incl. de verzendkosten.
groet,

Martin

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 08 jun, 2007 9:43

Ik denk dat ik nog wel een unit heb liggen. Moet even kijken.

Tip om de lampjes eruit te krijgen: lekker inspuiten met wd40. Ik ben toevallig deze week ook met lampjes bezig geweest en het viel me op dat om de fitting heen, in de unit veel roestaanslag zat. Dus op het plastic om de fitting heen.

tonke40
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door tonke40 » vr 08 jun, 2007 13:20

Kan er je volgende week een meebrengen naar Coevorden.Unit is goed alleen ontbreekt het "glas" maar is wel inclusief de lampjes.
"Transportkosten" bedragen € 6.20.

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » vr 08 jun, 2007 17:00

HARTSTIKKE GOED, mooi man dan kan ik het er weer op zetten want ze moet volgende maand weer gekeurd worden en dan alles wat erop zit aan lampen moet het doen anders kan ze er door afgeurd worden, soms is het wel erg lullig maar aan de andere kant ben ik wel blij met een goede APK gekeurde auto, is toch wel een veiliger idee.

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » za 16 jun, 2007 8:51

Hartstikke bedankt, en ik vond het ook nog even erg leuk om jou te mogen ontmoeten, al hield ik je wel van je overheerlijke eten af.
Maar toch vind ik nog steeds SAAB mensen zijn vriendelijke mensen.
al beweren ze ergens anders van niet op het forum.
Maar nu gaat mijn meisje binnenkort voor de APK en daarover zal ik wel weer het 1 en ander vertellen.
wat mij betreft mag deze topic gesloten worden na een week of zo.

tonke40
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door tonke40 » za 16 jun, 2007 17:21

Eten was inderdaad goed,weet nu tenminste wat het typische Drentse voorgerecht "Nagelholt"inhoudt.
Sorry dat ik onze ontmoeting daarom zo kort moest houden,volgende keer beter Martin.

Plaats reactie