Wintercheck

1985-1987
Plaats reactie
DavidV
Geregistreerd lid

Wintercheck

Bericht door DavidV » di 20 nov, 2012 17:49

De 90 gisteren laten nakijken bij Haaima op de afstelling van de motor etc.. Geen enkel probleem te vinden.
Deels is dat een compliment voor de auto, deels voor Haaima, die in de lente een nieuwe carburateur hebben geplaatst en alles hebben afgesteld. :applause:
Wat ze nog wel zagen en meteen hebben verholpen, was beginnende roest op één van de draagarmen. Zelf kom ik niet vaak onder de auto, en dan altijd kruipend, dus ben ik blij dat dit in een vroeg stadium is verholpen.
Het doel van dit alles is om een goed lopende auto te hebben voor de winterreis naar Engeland. En dat zal (afkloppen) wel gelukt zijn, denk ik zo.
Nu nog de velgen met winterbanden eronder en een gruwelijk bedrag in de tank gieten, en we zijn er helemaal klaar voor.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Wintercheck

Bericht door esalet » wo 21 nov, 2012 10:41

Goed nieuws, en have a safe trip!

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » wo 21 nov, 2012 10:53

En we willen uiteraard wel foto's van die reis zien!

DavidV
Geregistreerd lid

Bericht door DavidV » wo 21 nov, 2012 19:42

Dat wordt dan de dames in de trein, de dames op de motorway, de dames op een heuvel, de dames voor een pub, de dames ingesneeuwd, de dames achter een takelwagen, mijn voet, de dames nogmaals in de trein maar nu de andere kant op. Kan wat saai worden :wink:

DavidV
Geregistreerd lid

Bericht door DavidV » ma 31 dec, 2012 15:42

Foto's van de 90 bij Rose Castle Cottage, net boven Tarn Hows (een meer) en niet ver van Hawkshead Hill.
Spannend rijden daar, zeker in het donker, langs kleine, bochtige, op en neer gaande wegen. Helemaal spannend werd het toen 's avonds bij terugkeer de mist bleek te zijn opgekomen. Waar is de weg??
De auto heeft zich erg goed gehouden, ondanks het karrenspoor met (met gratis afgrond en een flinke stijging/dalings percentage) waarover we elke keer heen moesten om bij de cottage te komen. Het steilst werd het op de terugweg door de Yorkshire dales. 16% mochten we noteren, een verbetering op de 14% die tot dan toe bovenaan stond.
Voor zowel de Lake District als de Dales geldt: Wat een prachtig gebied!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DavidV
Geregistreerd lid

Bericht door DavidV » ma 31 dec, 2012 16:10

En nog een goede jaarwisseling en een voorspoedig en rijdend 2013 toegewenst! :drunksingers:

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » ma 31 dec, 2012 18:29

Mooie foto's David. Erg sfeervol. 't Blijft een mooie auto! Ook goede jaarwisseling!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 01 jan, 2013 0:03

Ha joepie, reisberichten met foto's.

En wat voor foto's.

Ik weet niet waar eerst te kijken, het fraaie landschap plus cottage of de (overigens qua kleur mooi matchende) stijlvolle 90.

Dank u! :bow:

DavidV
Geregistreerd lid

Bericht door DavidV » do 03 jan, 2013 0:05

esalet schreef:...
Ik weet niet waar eerst te kijken, het fraaie landschap plus cottage of de (overigens qua kleur mooi matchende) stijlvolle 90.

Dank u! :bow:
My pleasure! Voor meer foto's van de directe omgeving (zonder 90, hoef je geen keus te maken) kan ik http://www.wainwright-wanderings.co.uk/w0352.htm aanbevelen. Verstokte wandelaars die overal komen en dat graag delen.
Als het niet zoveel had geregend ( :uk: ), dan had ik meer foto's van de auto genomen; want zoals je zegt: de kleur staat prachtig bij het huis en bij dat gebied in het algemeen. Grijs bij het leisteen grijs en groen bij het groen.

Plaats reactie