wieldopjes

1985-1987
Plaats reactie
markstap
Geregistreerd lid

wieldopjes

Bericht door markstap » wo 27 jun, 2012 21:36

dag 90 liefhebbers!

een paar jaar terug heb ik een tijdje in een 90 mogen sturen, na wat opknapwerk. Babette voor wie het nog weet, zilvergrijs uit Belgique..
in de schuur kwam ik nog drie originele rvs wieldopjes tegen, volgens mij alleen op de originele stalen 90 velgen passend. voor een afbeelding kijk even naar de 11-kpn-8 :wink:
Weggooien vind ik ook een beetje zonde, mocht er iemand belang bij hebben stuur maar even een pb-tje. Ze zijn nog zeer netjes, op een enkel krasje na. Gratis, of tegen verzendkosten als het uit de buurt is.

Leuk forum dit toch hier! Ik zit even te neuzen aangezien mijn zwager zijn oude liefde weer op aan het knappen is, een 900 turbo van '84.

Ik verplaats mij tegenwoordig in een auto van dat andere zweedse merk, 6 ton op de teller maar helemaal naar mijn wens :D

markstap
Geregistreerd lid

Re: wieldopjes

Bericht door markstap » do 28 jun, 2012 11:21

en gereserveerd voor een van de 90 rijders :-)

markstap
Geregistreerd lid

Bericht door markstap » ma 03 sep, 2012 22:59

hmm.. een tijdje terug contact gehad met een enthousiaste 90 rijder die de wieldopjes wel op wilde halen. vervolgens nix meer van gehoord. Mocht iemand ze nog voor nop op willen halen graag binnen anders gaan ze bij het afval en dat vind ik zonde

evl
Geregistreerd lid

Bericht door evl » ma 03 sep, 2012 23:42

Zijn de klemmetjes er nog bij?

Dan heb ik zeker interesse!!

evl
Geregistreerd lid

Bericht door evl » ma 03 sep, 2012 23:52

Jep, die bedoel ik ook en hebben klemmetjes

mr-toet-toet
Geregistreerd lid

Bericht door mr-toet-toet » di 04 sep, 2012 15:25

Ik heb nog steeds interesse hoor, maar aangezien je zei dat het geen haast had heb ik nog niks laten horen
Voor wanneer moet ik ze ophalen?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » vr 14 sep, 2012 17:27

Huh, de klemmetjes zitten toch op de velgen zelf :-S+ .
Wij hebben ook nog van die doppies -een aantal jaar terug gekocht van ene 90 goeroe :wink:, en nu geen 90 meer ;-(+ - ter completering van de set van 3 hier. (of voor andere gegadigden natuurlijk)

Plaats reactie