Hi allemaal,
Ik wil mijn Saab 90 die ik eind deze maand ga ophalen in Zweden origineel wat opleuken.
Nu vind ik die originele zwarte achterspoiler op de kofferklep erg stoer staan.
Weet iemand waar ik een mooie vandaan kan halen? Zijn die onderdelen wellicht nog ergens (bijna) nieuw te krijgen???
Hoor het graag,
Gr. Frank
Achterspoiler Saab 90
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: Achterspoiler Saab 90
Dat zijn die zwarte beetje zachte spoilers die ook op de 900 zitten toch. oa op de silver arrow. Als je toch naar zweden gaat ga dan ook naar Trollhättan. Daar lagen ze nieuw voor 3 of 400kr nieuw in doos. Althans vorig jaar bij de SDCC uitverkoop.
Waar ga je eigenlijk heen? Ik heb nog twee achterbumperhoezen liggen in Gräsmark die ik wel in Nederland zou willen hebben.
Waar ga je eigenlijk heen? Ik heb nog twee achterbumperhoezen liggen in Gräsmark die ik wel in Nederland zou willen hebben.
-
Sobb90
- Geregistreerd lid
Ik wil wel even langs de Saab fabriek/ museum gaan. Weet iemand of je ook buiten die sale goedkope Saab onderdelen kunt kopen? Je hebt daar ook volgens mij de grootste saab dealer van het land zitten.
Kan ik ergens checken of ze daar die spoiler nog hebben? Het was in 1986/87 een officiële optie. Of weet iemand anders nog een adresje waar ik er eentje kan gaan halen.
Gr. Frank
Kan ik ergens checken of ze daar die spoiler nog hebben? Het was in 1986/87 een officiële optie. Of weet iemand anders nog een adresje waar ik er eentje kan gaan halen.
Gr. Frank
-
Sobb90
- Geregistreerd lid
'Rene en Sandra' heeft gereageerd dat ze er nog eentje hebben liggen.
2 pB's gestuurd maar reageren niet, misschien wat mis met hun PB.......
Ik wacht af...
As. vrijdag trouwens naar Stockholm toe om volgende week maandag mijn blauw metallic Saabje op te halen!! Dan de hele reis terug ( ik maak er meteen mooie vakantie van)
gr
Frank
2 pB's gestuurd maar reageren niet, misschien wat mis met hun PB.......
Ik wacht af...
As. vrijdag trouwens naar Stockholm toe om volgende week maandag mijn blauw metallic Saabje op te halen!! Dan de hele reis terug ( ik maak er meteen mooie vakantie van)
gr
Frank
-
Wouter
- Donateur (2x)

Rene en Sandra zijn dit weekend terug gekomen van twee vakantie, vandaar. Ik zal René even vragen om te reageren. Hij is niet zo'n actieve forummer.