In de afgelopen jaren had ik een set velgen met winterbanden en een set voor de zomerbanden. Nu wil ik over naar een setje All-Seasons.
Alleen welke set gaan we gebruiken? Binnen de familie zijn de meningen verdeeld. De een vind de GM (Cadillac) velgen mooier de andere de Saab. Allen dezelfde maat (225/45/R17).
Dus opzoek naar wat meningen, en die zijn er hier zat. Optie 1 of Optie 2 en waarom?
Hier de huidige setup, voor de zomerbandjes en achter de winterbanden:

Hier optie 1: de Cadillac/GM versie. Misstaan zeker niet. Wat 'moderner' meer open?


En optie 2: De Saab/GM versie. Original, lekker Saab en 'dik'.






