geen start - geen code

2002-2012
Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 7448
Lid geworden op: do 04 sep, 2008 22:49
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: geen start - geen code

Bericht door fozwart » zo 28 dec, 2025 15:57

jansen schreef:
zo 28 dec, 2025 15:46
Deze auto,s rijden sinds anno 2002 en na 24jaar duiken toch nog nieuwigheden op. Niet te geloven. :O:
Er zijn ook nieuwigheden die al honderden malen zijn opgedoken. Die vallen onder de categorie "het wiel opnieuw uitvinden" maar deze ben ik nog nooit tegen gekomen. Volgens mij ben jij gewoon een wandelende database.
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end

Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 6527
Lid geworden op: di 09 nov, 2004 22:24
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: geen start - geen code

Bericht door jansen » zo 28 dec, 2025 15:58

Ben bijna 50jaar Saab monteur begonnen in 1977 heb alles al gezien.

Gebruikersavatar
Bummer
Geregistreerd lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: do 26 mei, 2016 9:20
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: geen start - geen code

Bericht door Bummer » di 30 dec, 2025 11:38

Rico to the rescue - hij had nog een startmotor voor me. Zondagavond opgehaald met nog een kachelmotor
want die had het bij de andere 9-3 plots begeven.

‘Altijd wel wat te sleutelen!’ zei ik toch? :D

Die startroutine van jansen is wel een om even goed vast te leggen. Je weet maar nooit of die nog eens van pas komt.
Mijn auto kraakt niet, maar heeft karakter...

Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 7448
Lid geworden op: do 04 sep, 2008 22:49
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: geen start - geen code

Bericht door fozwart » di 30 dec, 2025 11:47

Top, je bent weer gered. En jouw probleem heeft die ultieme startmogelijkheid van Jansen als extraatje opgeleverd.
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end

Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower