Descendent zijn OpknapAero
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1029
- Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Descendent zijn OpknapAero
Als je goede autolak wil dan kan ik je Bischoff Autolakken in Groningen aanbevelen. Klaar terwijl je wacht.
-
Descendent
- Donateur (2x)

- Berichten: 1914
- Lid geworden op: do 01 mar, 2012 17:49
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Descendent zijn OpknapAero
Voorheen: Saab 9-3 Sport Sedan 1.8t 2005 G3, Saab 9-3 2.0T SE 2001 G3 Saab 9-3 2.0t 1999 zilver. (flink geupgraded)
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid 9-5 aero estate 2004 zwart
Nu: Passat GTE (plug in Hybride) en een 9-3 2001 Aero in de garage als project
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid 9-5 aero estate 2004 zwart
Nu: Passat GTE (plug in Hybride) en een 9-3 2001 Aero in de garage als project
-
Descendent
- Donateur (2x)

- Berichten: 1914
- Lid geworden op: do 01 mar, 2012 17:49
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Descendent zijn OpknapAero
Heb al wat via crop gekocht, maar evengoed is t te koud nu om te spuiten, poging gedaan, maar werd niet mooi genoeg( lak wel goed verdund uiteraard)Sa93Ve schreef: ↑ma 03 nov, 2025 14:52Als je goede autolak wil dan kan ik je Bischoff Autolakken in Groningen aanbevelen. Klaar terwijl je wacht.
Voorheen: Saab 9-3 Sport Sedan 1.8t 2005 G3, Saab 9-3 2.0T SE 2001 G3 Saab 9-3 2.0t 1999 zilver. (flink geupgraded)
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid 9-5 aero estate 2004 zwart
Nu: Passat GTE (plug in Hybride) en een 9-3 2001 Aero in de garage als project
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid 9-5 aero estate 2004 zwart
Nu: Passat GTE (plug in Hybride) en een 9-3 2001 Aero in de garage als project
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1029
- Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Descendent zijn OpknapAero
Te koud en te vochtig weer. Dat gaat inderdaad niet. CROP heb ik ook wel goede ervaringen mee.

