Descendent zijn OpknapAero

2002-2012
Gebruikersavatar
Sa93Ve
Geregistreerd lid
Berichten: 1029
Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Descendent zijn OpknapAero

Bericht door Sa93Ve » ma 03 nov, 2025 14:52

Als je goede autolak wil dan kan ik je Bischoff Autolakken in Groningen aanbevelen. Klaar terwijl je wacht.

Gebruikersavatar
Descendent
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1914
Lid geworden op: do 01 mar, 2012 17:49
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Descendent zijn OpknapAero

Bericht door Descendent » ma 15 dec, 2025 0:11

Afbeelding



Afbeelding


Project hemeltje lijkt aardig gelukt.
Nu nog er weer in
Voorheen: Saab 9-3 Sport Sedan 1.8t 2005 G3, Saab 9-3 2.0T SE 2001 G3 Saab 9-3 2.0t 1999 zilver. (flink geupgraded)
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid 9-5 aero estate 2004 zwart
Nu: Passat GTE (plug in Hybride) en een 9-3 2001 Aero in de garage als project

Gebruikersavatar
Descendent
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1914
Lid geworden op: do 01 mar, 2012 17:49
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Descendent zijn OpknapAero

Bericht door Descendent » ma 15 dec, 2025 17:01

Sa93Ve schreef:
ma 03 nov, 2025 14:52
Als je goede autolak wil dan kan ik je Bischoff Autolakken in Groningen aanbevelen. Klaar terwijl je wacht.
Heb al wat via crop gekocht, maar evengoed is t te koud nu om te spuiten, poging gedaan, maar werd niet mooi genoeg( lak wel goed verdund uiteraard)
Voorheen: Saab 9-3 Sport Sedan 1.8t 2005 G3, Saab 9-3 2.0T SE 2001 G3 Saab 9-3 2.0t 1999 zilver. (flink geupgraded)
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid 9-5 aero estate 2004 zwart
Nu: Passat GTE (plug in Hybride) en een 9-3 2001 Aero in de garage als project

Gebruikersavatar
Sa93Ve
Geregistreerd lid
Berichten: 1029
Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Descendent zijn OpknapAero

Bericht door Sa93Ve » ma 15 dec, 2025 19:15

Te koud en te vochtig weer. Dat gaat inderdaad niet. CROP heb ik ook wel goede ervaringen mee.