Audio ES2 werkt niet meer

2002-2012
Plaats reactie
brennie
Geregistreerd lid

Audio ES2 werkt niet meer

Bericht door brennie » ma 13 mei, 2024 21:31

Tot drie maanden geleden had ik van de zaak een ford focus 1.0 turrrrrrbahhh. Die heb ik als enige van 30 man terug gegeven en ben weer naar saab gegaan. Ik schrijf nu kilometers.. maar rijden is weer fijn.

Ik heb nu saab numero 5, saab 9_3 TTiD Aero, TX-848-T, bouwjaar 2008 Estate. Op een dag dacht ik, ik haal een Android systeem uit China en ik lees (voor het eerst in mijn leven de gebruikshandleiding). Na wat soldeeruren verder, niets werkte. Dus ik dacht, ik ga alles terugzetten, ik ben er klaar mee. Maar de stekkers waren toch te kort afgeknipt. Na twee tripjes naar de stort verder, met dezelfde stekkers ( maar telkens net even wat andere draadjes, maar toch 7 van de 8 te hebben kunnen verbinden ) denk ik dat er iets anders aan de hand is. Misschien toch ergens een zekering door of iets dergelijks. Ik zag dat bij de estate de versterker in de kofferbak lag, links van het onderruim. Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen, behalve de tijd terugdraaien om dit nooit meer te doen.

Ook zou ik het niet erg vinden als ik tegen betaling hulp krijg, in de hoek van Groningen.

Met vriendelijke groet,

Brendon

Plaats reactie