Dag mede saabrijders,
Na wikken en wegen heb ik besloten om een 2din autoradio te gaan monteren. Graag speel ik muziek af van mijn telefoon en gebruik met regelmaat navigatie op mijn telefoon. Nu werkt de muziek via een Parrot. Voor navigatie leg ik mijn telefoon in het uitgeklapte asbakje. Ik zou naar een meer eigentijds concept willen. Het gaat om een 93 estate uit 2008.
Voor het installeren van een 2din zijn verschillende onderdelen nodig (frame, adapters). Nu biedt dit bedrijf een 'pakket' aan met al deze onderdelen: https://shop.global.nl/2din-kit-saab-9-3-2008.html. Hier zit ook de adapter voor de stuurwielbediening bij.
Hebben jullie ervaring met het omzetten naar 2din? En zit in dit pakket alles wat nodig is?
2-din autoradio ombouwset
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: 2-din autoradio ombouwset
2DIN in een facelift 9-3 is een goed te doen klusje. De set die je gevonden hebt heeft alles wat je nodig hebt, maar een sierlijst die niet super goed past op de meeste radio’s, waardoor de meeste radio’s een paar cm diep in het dash uitkomen. Ik zou de andere beschikbare variant kiezen die met een kooi geleverd wordt.
Verder is global een zakelijke leverancier dus ga je niet hier kunnen bestellen (en is de prijs ex btw als ik het goed heb.
Verder is global een zakelijke leverancier dus ga je niet hier kunnen bestellen (en is de prijs ex btw als ik het goed heb.
-
Bryan_91
- Geregistreerd lid